DAJ CYNK

Santander Bank: nowości w aplikacji mobilnej. Łatwiej konwersować z Doradcą online

Mieszko Zagańczyk

Aplikacje

Santander Bank: nowości w aplikacji mobilnej.

Klienci Santander Bank Polska mogą korzystać z nowych funkcji w aplikacji mobilnej banku i bankowości internetowej. To m.in. zmiany w usłudze Doradcy online i możliwość samodzielnej zmiany hasła.

Użytkownicy zalogowani do aplikacji Santander mobile po napisaniu wiadomości do Doradcy online mogą teraz zamknąć okno czatu i powrócić do niego w dowolnym, dogodnym dla nich momencie. Dodatkowo od teraz mają też dostęp do pełnej historii rozmów z doradcą. Natomiast niezalogowani użytkownicy, po zakończeniu chatu, będą mogli pobrać jego treść z systemu i zapisać na dysku. 

Z danych Santander Bank Polska wynika, że miesięcznie około 60% osób korzystających z live chata łączy się z konsultantem banku poprzez aplikację mobilną.

Zobacz: Santander Bank: konto „Jakie Chcę” dla nastolatków rodzice otworzą zdalnie

Santander przekonuje, że nowa funkcja pozwoli na jeszcze większą przejrzystość kontaktów z bankiem. Klienci często załatwiają wiele spraw jednocześnie, czasami muszą też przerwać rozmowę i wrócić do innych obowiązków, bądź zwyczajnie utracą połączenie z internetem. Teraz mogą wrócić do doradcy  w dogodnym momencie, a cała rozmowa zostanie zapisana w systemie.

Po zakończeniu rozmowy i kliknięciu w przycisk „Pliki i linki” klienci banku, którzy korzystają z aplikacji mobilnej, zobaczą przesłane przez doradcę załączniki z przydatnymi informacjami.

Samodzielna zmiana hasła do bankowości internetowej

Od teraz użytkownicy aplikacji mobilnej banku, przy użyciu PIN-u mobile, będą mogli również samodzielnie zmienić hasło do bankowości internetowej. W tym celu wystarczy wejść w opcję „Zmiana hasła” w sekcji „Ustawienia”.

Przy tej okazji  bank przypomina także, aby nie instalować aplikacji z linków nadesłanych SMS-em, przez komunikatory czy też pocztę elektroniczną. Podczas instalowania aplikacji należy przyjrzeć się wymaganym przez nią uprawnieniom i być szczególnie ostrożnym wobec programów, które chcą pobierać pliki z nieznanych źródeł.

Zobacz: Santander Bank Polska wdrożył nowy sposób uwierzytelniania płatności - 3DSecure 2.2.0
Zobacz: Usługi bankowe i zakupy online – coraz częściej smartfonem. Raport Santandera

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Santander Bank