DAJ CYNK

Więcej Alior Banku w Booksy. Działa już w całej Polsce

Mieszko Zagańczyk

Aplikacje

Więcej Alior Banku w Booksy

Alior Bank rozszerza możliwość zarezerwowania wizyty za pośrednictwem aplikacji Booksy na wszystkie oddziały własne. Oznacza to, że klienci indywidualni oraz mikroprzedsiębiorcy będą mogli  wygodnie zaplanować swoją wizytę w placówkach, znajdujących się na terenie 104 miast w całym kraju.

Aplikacja Booksy powstała przede wszystkim jako narzędzie rezerwacji miejsc w salonach fryzjerskich czy kosmetycznych, ale coraz częściej wykorzystują ją również instytucje finansowe. Należy do nich także Alior Bank.

Zobacz: Bank BNP Paribas poszerza współpracę z Booksy. Co to oznacza dla Ciebie?

W ciągu ostatnich 12 miesięcy klienci tego banku umówili za pośrednictwem systemu Booksy 1744 wizyt. Do tej pory usługa cieszyła się dużym zainteresowaniem szczególnie użytkowników indywidualnych, którzy odpowiadają za 80 proc. spotkań umówionych przez platformę. 

Zobacz: Alior 4 Trader Demo – przetestuj system transakcyjny i handel na rynku walutowym

Dotychczas usługa testowana była w oddziałach własnych znajdujących się w Krakowie, Warszawie Wrocławiu oraz Szczecinie i spotkała się z pozytywnym odbiorem. Teraz z rozwiązania skorzystać mogą mieszkańcy aż 104 miast, gdzie łącznie znajduje się 176 placówek własnych Alior Banku. 

Współpraca z Booksy była odpowiedzią na rozwijającą się pandemię i potrzebę zapewnienia klientom jak największego komfortu i bezpieczeństwa. Dziś widzimy, że ten koncept się sprawdza i ma swoich zwolenników. Stąd pomysł na rozszerzenie projektu na wszystkie oddziały własne

 – mówi Katarzyna Dziwulska, dyrektor zarządzająca pionem sprzedaży segmentu klienta indywidualnego w Alior Banku.

Zarówno klienci indywidualni, jak i mikroprzedsiębiorcy mogą umawiać się na wizytę w banku, aby załatwiać takie sprawy, jak założenie lub obsługa konta osobistego lub firmowego, wzięcie pożyczki lub kredytu, założenie lub zamknięcie lokaty, obsługa kredytu hipotecznego, inwestycje i inne. 

Booksy to polski startup założony w 2013 r. z siedzibą w San Francisco, oferujący platformę do rezerwacji wizyt online dla użytkowników i program do rozwijania biznesu dla usługodawców. Dzięki aplikacji i stronie Booksy.com już 10 milionów użytkowników m.in. w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Brazylii, RPA i Polsce może rezerwować wizyty online u swoich ulubionych fryzjerów, barberów i kosmetyczek, a od niedawna także w nowych kategoriach utworzonych na rynku polskim, takich jak finanse czy telekomunikacja.

Zobacz: Wizytę w salonie UPC zarezerwujesz poprzez Booksy
Zobacz: Z doradcą BNP Paribas umówisz się… przez Booksy

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Bookys

Źródło tekstu: Alior Bank