DAJ CYNK

Żappka ma już 3 mln użytkowników. To zasługa Żappka Pay i innych nowości

Anna Rymsza

Aplikacje

Żappka

Aplikacja Żappka dla klientów sklepów Żabka ma już 3 mln użytkowników. To dobra wiadomość. Zainteresowanie aplikacją rośnie znacznie szybciej, niż zakładali jej twórcy.

Za dynamiczny wzrost bazy użytkowników aplikacji Żappka odpowiadają między innymi jej nowe funkcje. W czasach, gdy zalecane jest zachowanie dystansu społecznego, klienci Żabek w całym kraju docenili możliwość płacenia bezdotykowego Żappka Pay i zamawiania zakupów z odbiorem. W ten sposób sieć sklepów Żabka zwiększa bezpieczeństwo klientów. Nie bez znaczenia jest też możliwość zbierania punktów lojalnościowych w programie lojalnościowym i promocje dostępne w aplikacji.

3 mln użytkowników w 14 miesięcy

Aplikacja Żappka jest z nami od końca maja 2019 roku. Zaczęło się od promocji i Żappsów, ale z czasem Żappka przeradza się w bardzo dobre narzędzie zakupowe. Świetnym posunięciem było wprowadzenie Żappka Pay w połowie czerwca. Sieć idealnie trafiła w bieżące potrzeby rynku i nic dziwnego, że aplikacja tak szybko trafiła do 3 mln użytkowników. Dzięki temu zakupy są szybsze i bezpieczniejsze. Jedno skanowanie kodu z ekranu telefonu załatwia już 3 sprawy – płacenie, gromadzenie Żappsów i korzystanie z promocji dostępnych w aplikacji.

Zobacz: Nadchodzi Żappka Pay – płatności mobilne w Żabce i Freshu
Zobacz: Żappka Pay już w czerwcu! Będzie można nią płacić we wszystkich sklepach sieci

Od kwietnia sieć testuje usługę „Zamów i odbierz”, działającą w 150 sklepach w 6 miastach: Bydgoszczy, Gdańsku, Krakowie, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu. Usługa najwyraźniej się sprawdza, bo planowane jest wdrożenie jej także w Poznaniu.

Zakładaliśmy, że na koniec 2020 roku z aplikacji żappka będzie korzystać ok. 3 mln użytkowników. Zainteresowanie aplikacją w ostatnich miesiącach dynamicznie rosło, a liczba ta została już przekroczona. Z pewnością przyczyniły się do tego wprowadzone w pierwszym półroczu nowe funkcje, jak możliwość zamawiania produktów w ramach usługi „Zamów i odbierz”, płatności bezdotykowe Żappka Pay oraz rozwój działań mających na celu zwiększanie zaangażowania użytkowników, czyli liczne promocje i wyzwania z nagrodami. Sukces aplikacji żappka to także sukces naszych pracowników, którzy zajmują się tworzeniem i wdrażaniem narzędzi cyfrowych w naszej firmie

– mówi Tomasz Blicharski, Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych i Rozwoju w firmie Żabka Polska.

Wisienką na torcie jest rozwój aplikacji Żappka w obszarze CSR. Aplikacja była wykorzystywana do realizacji akcji charytatywnej. Celem było wsparcie 16 szpitali zakaźnych w kraju. Klienci mogli przekazywać swoje Żappsy na rzecz placówek, łącznie zebrano 3 mln zł

Zobacz: Żabka chce być jak InPost i testuje automat do obsługi paczek

 

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News