DAJ CYNK

PKO BP z pilnym apelem do klientów. Dotyczy wszystkich

Anna Kopeć

Bezpieczeństwo

Bank PKO BP po raz kolejny wystosował apel ostrzegający na swojej stronie. Oszuści nie próżnują i po raz kolejny za cel ataku obrali sobie klientów tej instytucji. "W treści e-mail znajduje się załącznik ze złośliwym oprogramowaniem" - alarmuje bank. 

Dalsza część tekstu pod wideo
 

Bank PKO BP ostrzega swoich klientów. Warto zapoznać się z komunikatem, który umieścił na swojej stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych:

Uważaj na fałszywe e-maile podszywające się pod bank o temacie: "PKO Bank Polski-Potwierdź płatność 2024.11.18”. Wiadomości mają w polu nadawcy różne adresy mailowe np.: „Księgowy PL

Bank stanowczo zaprzecza, jakoby był autorem tego typu wiadomości. Niestety, w treści e-maili znajduje się załącznik ze złośliwym oprogramowaniem. Kliknięcie w niego, może skończyć się przykrymi konsekwencjami. Stąd kolejny apel instytucji do klientów:

Nie otwieraj załączników i nie klikaj w linki w tego rodzaju e-mailach. Jeśli klikniesz w link, możesz stracić pieniądze i kontrolę nad kontem.

- czytamy na stronie Banku PKO BP. 

Warto przypomnieć, że e-maile oraz SMS-y od banku nie zawierają żadnych linków. Przed zalogowaniem się na stronę, lepiej dwa razy sprawdzić, czy dany adres jest poprawny i nie zawiera podejrzanych znaków. Linki do fałszywych stron znajdziemy także w reklamach w wyszukiwarce i wówczas łudząco przypominają wyniki wyszukiwania. Jeśli masz jednak jakąkolwiek wątpliwość, lepiej skontaktuj się z bezpłatną linią banku: 800 302 302. Lepiej zewryfikować zawczasu, niż potem żałować. 

Zobacz: Bank ostrzega: nowa plaga oszustw przed nami. Wystarczą 3 sekundy
Zobacz: mBank ma pilny komunikat. Lepiej dodaj ten numer do kontaktów

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Telepolis.pl

Źródło tekstu: Bank PK BP