DAJ CYNK

Znany bank odda klientom pieniądze. Niesłusznie naliczał opłaty

Anna Kopeć

Płatności bezgotówkowe

Znany bank odda klientom pieniądze. Niesłusznie naliczał opłaty

Nawet najbardziej solidne banki muszą mierzyć się z błędami sytemowymi. Tym razem padło na Alior Bank, który niesłusznie pobierał od klientów opłaty. Bank potwierdził, że doszło do awarii. 

Alior Bank z chwilową awarią systemu 

Alior Bank pobierał dodatkowe opłaty od niektórych swoich klientów. Oczywiście, nie powinno się to zdarzyć, zostały one pobrane w wyniku błędu. Bank potwierdził informację o niesłusznie pobieranych opłatach, tłumacząc się "błędem systemu". Jak donosi TVN24 wszyscy poszkodowani, dostaną zwrot pobranych środków. 

Błąd systemu bankowego polegał na tym, że niektórzy klienci mieli naliczane dodatkowe opłaty w wysokości 50 groszy. Miało to miejsce w przypadku SMS-ów, które powinny być darmowe.

Potwierdzamy, że niektórym klientom, w wyniku błędu systemu, zostały nieprawidłowo naliczone opłaty za SMS-y.

- tłumaczy Joanna Nagierska, managerka ds. public relations, z Alior Banku.

Błąd został naprawiony, a wszyscy poszkodowani dostaną zwrot pobranych środków. 

Zobacz: Polacy odcięci od pieniędzy. Znany bank z poważną awarią

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Andrzej Rostek / Shutterstock

Źródło tekstu: tvn24, oprac. własne