DAJ CYNK

mPay zapowiada własną kartę debetową. Chce być superaplikacją

Mieszko Zagańczyk

Płatności bezgotówkowe

Z polskiej aplikacji mPay korzysta już ponad 1.5 mln użytkowników. Firma pochwaliła się osiągniętym właśnie wynikiem i zdradza plany na przyszłość. 

Dalsza część tekstu pod wideo
 

Jak wskazuje prezes spółki mPay S.A. Andrzej Basiak, celem na ten oraz kolejny rok jest zwiększenie liczby użytkowników do 2.5 mln. Jednocześnie mPay chce się rozwijać w kierunku superaplikacji fintechowej. Jej twórcy pracują nad poprawą jakości interfejsu oraz wprowadzają nowe funkcje, by korzystanie z aplikacji było bardziej intuicyjne i wygodne. Marka ma też nowe hasło „Zawsze z Tobą”. 

Liczba 1,5 mln użytkowników to ogromny sukces dla mPay. Fakt ten jest też potwierdzeniem, że strategiczny zwrot w kierunku superaplikacji fintechowej był słusznym wyborem, ponieważ Polacy potrzebują narzędzia, które ułatwia codzienne funkcjonowanie

 – mówi Andrzej Basiak, CEO mPay S.A.

Aplikacja mPay oferuje między innymi wygodne płatności w segmencie transportowo-turystycznym, jak bilety miejskie, kolejowe, przejazdy autostradami, płatności za parkowanie w polskich miastach, możliwość regulowania rachunków i doładowania telefonu, planer podróży czy platforma pożyczkowa oraz ubezpieczeniowa. 

Na tym nie koniec. mPay przygotowuje kolejne nowości. Spółka przewiduje, że krokiem milowym w rozwoju superaplikacji będzie wprowadzenie karty debetowej mPay. Dzięki niej użytkownicy będą mogli swobodnie korzystać ze środków zgromadzonych w aplikacji, robiąc na przykład zakupy stacjonarne, przez internet czy wypłacając pieniądze w bankomacie. 

W najbliższych planach spółki jest także m.in. wdrożenie płatności za tankowanie bez wychodzenia z samochodu, obsługa biletowa Szybkiej Kolei Miejskiej w Trójmieście oraz nowe produkty pożyczkowe do 20 tys, zł.

mPay równocześnie rozwija ścieżkę usług biznesowych poprzez udostępnianie swoich mechanizmów płatniczych po API. Dziś dzięki temu możliwe są międzynarodowe przekazy pieniężne z Easysend czy US Money Express.

W lutym 2024 roku twarzą marki został Jakub Błaszczykowski. Niebawem startuje kampania wizerunkowa z byłym reprezentantem Polski pod nazwą „Płatności Fair-Play”. 

Zobacz: BLIK zdradza sekret. Chodzi o ponad 250 miliardów złotych
Zobacz: Revolut wprowadza międzynarodowe przelewy na telefon

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Shutterstock

Źródło tekstu: mPay