DAJ CYNK

mPay zapowiada własną kartę debetową. Chce być superaplikacją

Mieszko Zagańczyk

Płatności bezgotówkowe

Z polskiej aplikacji mPay korzysta już ponad 1.5 mln użytkowników. Firma pochwaliła się osiągniętym właśnie wynikiem i zdradza plany na przyszłość. 

Jak wskazuje prezes spółki mPay S.A. Andrzej Basiak, celem na ten oraz kolejny rok jest zwiększenie liczby użytkowników do 2.5 mln. Jednocześnie mPay chce się rozwijać w kierunku superaplikacji fintechowej. Jej twórcy pracują nad poprawą jakości interfejsu oraz wprowadzają nowe funkcje, by korzystanie z aplikacji było bardziej intuicyjne i wygodne. Marka ma też nowe hasło „Zawsze z Tobą”. 

Liczba 1,5 mln użytkowników to ogromny sukces dla mPay. Fakt ten jest też potwierdzeniem, że strategiczny zwrot w kierunku superaplikacji fintechowej był słusznym wyborem, ponieważ Polacy potrzebują narzędzia, które ułatwia codzienne funkcjonowanie

 – mówi Andrzej Basiak, CEO mPay S.A.

Aplikacja mPay oferuje między innymi wygodne płatności w segmencie transportowo-turystycznym, jak bilety miejskie, kolejowe, przejazdy autostradami, płatności za parkowanie w polskich miastach, możliwość regulowania rachunków i doładowania telefonu, planer podróży czy platforma pożyczkowa oraz ubezpieczeniowa. 

Na tym nie koniec. mPay przygotowuje kolejne nowości. Spółka przewiduje, że krokiem milowym w rozwoju superaplikacji będzie wprowadzenie karty debetowej mPay. Dzięki niej użytkownicy będą mogli swobodnie korzystać ze środków zgromadzonych w aplikacji, robiąc na przykład zakupy stacjonarne, przez internet czy wypłacając pieniądze w bankomacie. 

W najbliższych planach spółki jest także m.in. wdrożenie płatności za tankowanie bez wychodzenia z samochodu, obsługa biletowa Szybkiej Kolei Miejskiej w Trójmieście oraz nowe produkty pożyczkowe do 20 tys, zł.

mPay równocześnie rozwija ścieżkę usług biznesowych poprzez udostępnianie swoich mechanizmów płatniczych po API. Dziś dzięki temu możliwe są międzynarodowe przekazy pieniężne z Easysend czy US Money Express.

W lutym 2024 roku twarzą marki został Jakub Błaszczykowski. Niebawem startuje kampania wizerunkowa z byłym reprezentantem Polski pod nazwą „Płatności Fair-Play”. 

Zobacz: BLIK zdradza sekret. Chodzi o ponad 250 miliardów złotych
Zobacz: Revolut wprowadza międzynarodowe przelewy na telefon

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Shutterstock

Źródło tekstu: mPay