DAJ CYNK

Polski fintech ZEN wspierany przez Mastercard wkrótce startuje z ofertą

Mieszko Zagańczyk

Płatności bezgotówkowe

Polski fintech ZEN wspierany przez Mastercard wkrótce startuje z ofertą

W grudniu informowaliśmy, że na rynek zamierza wejść nowy, polski fintech. Jak się okazuje, przez trzy miesiące firmie udało się zrealizować najwalniejsze cele, a teraz przedsięwzięcie wchodzi w kolejną fazę. Już wkrótce należy oczekiwać ostatecznego startu ZEN.

Zobacz: Wkrótce wystartuje ZEN, polski fintech z ofertą finansową dla firm

ZEN to powstający polski fintech, którego usługi skierowane są przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorców. Aktualnie opracowuje strategię marketingową produktu, w czym wspiera go Mastercard. 
Firmy wspólnie prowadzą przetarg na agencję kreatywną i mediową, które zrealizują kampanię wprowadzającą pakiet usług ZEN na rynek europejski. Agencje mają zostać wybrane do końca marca, a Mastercard wspiera fintech zarówno na etapie przetargu, jak i przyszłej współpracy z agencjami.

Zobacz: Twisto: już możesz skorzystać z płatności Google Pay i karty wirtualnej
Zobacz: PKO BP wprowadza Apple Pay i Garmin Pay dla przedsiębiorców

Oferta ZEN obejmie m.in. konto bankowe IBAN umożliwiające obsługę przelewów krajowych i zagranicznych po korzystnych kursach walutowych, karty płatnicze dla właścicieli i pracowników firmy, a dla przedsiębiorstw z branży e-commerce – obsługę płatności online. Usługi będą oferowane wyłącznie online i za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Premiera pakietu usług ZEN zaplanowana jest na II kwartał tego roku.

Zobacz: BLIK skończył 5 lat. Po 353 mln transakcji czas wyjść poza Polskę

Zdaniem twórców ZEN, dostępne w tej chwili na rynku rozwiązania fintechowe są skupione na konsumentach indywidualnych, a rynek rozwiązań dla firm mimo postępu technologicznego nadal często bazuje na tradycyjnych systemach bankowych. W tym pomysłodawcy przedsięwzięcia dostrzegli dla siebie niszę.

ZEN udostępni wszechstronną platformę i umożliwi przedsiębiorcom, startupom czy freelancerom zarządzanie finansami organizacji w jednym miejscu – zapowiada Michał Bogusławski, Commercial Director ZEN. - Wszystko po to, by oszczędzić im czas, formalności i pieniądze, tak aby skupili się na rozwijaniu działalności. 

Mastercard zapewni technologię przetwarzania płatności, obsługę płatności w e-commerce oraz karty płatnicze. Dzięki temu ZEN zaoferuje pakiet usług finansowych dla przedsiębiorców działających w internecie.

Zobacz: PIN on Mobile, zbliżeniowe zakupy w aplikacji mobilnej, są testowane i wdrażane w Polsce

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News