DAJ CYNK

mBank: konto dla gracza z gamingowymi kartami i subskrypcją G2A Plus

Mieszko Zagańczyk

Konta

mBank: konto dla gracza z gamingowymi kartami i subskrypcją G2A Plus

Bankowe oferty dla graczy stają się coraz popularniejsze, a teraz entuzjastów gamingu postanowił przyciągnąć także mBank. We współpracy z platformą G2A.COM bank przygotował promocję na konta osobiste. Zakładający rachunek w mBanku gracze mogą uzyskać darmową roczną subskrypcję G2A Plus i dodatkowe 100 zł zwrotu na konto. W zestawie dostępna jest też nowa karta płatnicza z gamingowym wzorem.

Najnowsza promocja skierowana jest do osób, które nie posiadają jeszcze rachunku w mBanku. Za założenie i aktywność na eKoncie osobistym (powyżej 18. roku życia) lub eKoncie możliwości (dla osób między 13. a 24. rokiem życia) można otrzymać darmową roczną subskrypcję G2A Plus, która oferuje dodatkowe zniżki na ponad 32 tysiące gier dostępnych na G2A.COM, a także jedną darmową grę w miesiącu. Można też uzyskać zwrot 100 zł na konto za dodatkową aktywność.

Zobacz: Alior Bank: karta dla fanów League of Legends i specjalna oferta dla graczy

Aby skorzystać z gamingowej oferty mBanku:

  • należy do 30 czerwca 2021 założyć promocyjne konto w mBanku,
  • w pierwszym miesiącu po otwarciu rachunku trzeba wykonać min. 5 transakcji kartą i min. 1 transakcję BLIK.

Gdy te warunki zostaną spełnione, mBank przygotuje mOkazję dającą dostęp do darmowej subskrypcji G2A Plus na rok.

Aby otrzymać zwrot 100 zł na rachunek, wystarczy w kolejnym miesiącu znowu zapłacić kartą min. 5 razy i przeprowadzić przynajmniej jedną transakcję BLIK. Promocja jest dostępna dla pierwszych 5 tysięcy osób.

Klienci zakładający rachunek mogą również wybrać jedną z dwóch kart z gamingowym wizerunkiem, zaprojektowanym przez znanego łódzkiego artystę Gouda Works. Do wyboru mają również inne rodzaje kart, w tym kartę Mastercard Mobilną, którą bank wydaje jedynie w formie wirtualnej.

G2A.COM to jedna z największych na świecie platform dedykowanych graczom oraz miłośnikom nowych technologii i gadżetów. Korzystają z niego miliony klientów, którzy mogą kupić produkty cyfrowe i fizyczne w niskich cenach od setek tysięcy sprzedawców z całego świata.

Zobacz: Credit Agricole ze specjalną ofertą dla graczy. Zobacz, jak wyglądają karty!
Zobacz: mBank przedstawia dwie nowości: aplikację Junior i wirtualną kartę mobilną

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: mBank