DAJ CYNK

Bank Millennium: możliwość potwierdzenia dochodu z wykorzystaniem logowania do kolejnych dwóch banków

Mieszko Zagańczyk

Kredyty

Bank Millennium: możliwość potwierdzenia dochodu z wykorzystaniem logowania do kolejnych dwóch banków

Bank Millennium nie ustaje we wprowadzaniu nowych usług i co kilka dni rozbudowuje swoją ofertę. Teraz pojawiły się kolejne nowości w otwartej bankowości. Klienci mają możliwość potwierdzenia dochodu podczas wnioskowania o pożyczkę gotówkową z wykorzystaniem logowania do kolejnych dwóch banków. 

Dotychczas potwierdzanie dochodu było dostępne z kont w Alior Banku, ING oraz mBanku. Teraz możliwe jest także z kont w PKO BP oraz Santander Bank Polska.

W Banku Millennium dostępna jest usługa, która pozwala klientowi wnioskującemu o kredyt gotówkowy potwierdzić dochód za pomocą logowania do innego banku za pośrednictwem bankowości elektronicznej Banku Millennium. 

Zobacz: Bank Millennium dodał dwa kolejne banki do usługi inicjowania płatności z kont w innych bankach

19 maja Bank Millennium wprowadził tę usługę równolegle w trzech kanałach – w bankowości internetowej, oddziale i TeleMillennium, a 4 czerwca została ona udostępniona także w aplikacji mobilnej. Klienci, którzy wnioskują o pożyczkę w modelu dochodowym, mogą skorzystać z alternatywnego – względem wyciągu z konta – sposobu potwierdzenia wpływu wynagrodzenia na rachunek. Wystarczy, że pobiorą historię transakcji, logując się na konto, na które wpływa ich wynagrodzenie w innym banku, za pośrednictwem Millenetu lub aplikacji mobilnej. 

Zobacz: Alior Bank: dostaniesz pożyczkę na selfie

Usługa jest dostępna dla tych klientów, od których wymagany jest tylko jeden dokument potwierdzający dochód. W przypadku uzyskania pozytywnej oceny zdolności i wiarygodności kredytowej proces jest w pełni automatyczny. 

Zobacz: Bank Millennium pozwala na inicjowanie płatności z kont w innych bankach

Usługa proponowana przez Bank Millennium jest omnikanałowa 

Co to oznacza? Że jest dostępna zarówno w bankowości elektronicznej – systemie Millenet oraz aplikacji mobilnej, jak i z poziomu placówki i TeleMillennium. W ostatnim przypadku wniosek wprowadzany jest przez doradcę klienta, a gdy dochodzi do konieczności potwierdzenia dochodu, klient przechodzi przez proces w Millenecie lub aplikacji mobilnej, samodzielnie logując się do innego banku i wskazując konto, na które wpływa jego wynagrodzenie. Podpisanie umowy również jest realizowane w Millenecie lub aplikacji, choć klient ma także możliwość podpisania jej w placówce. 

Usługa jest jednak stale rozwijana, a lista banków będzie się systematycznie wydłużać.

Zobacz: Bank Pekao wprowadził przełomową ofertę: PeoPay Kids dla najmłodszych klientów
Zobacz: Twisto wprowadza wygodne raty. Wszystko załatwisz w aplikacji

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Bank Millennium