DAJ CYNK

Raiffeisen Digital Bank z ekspresowym przekazywaniem wypłat Blue Media

Marian Szutiak

Kredyty

Raiffeisen Digital Bank Blue Media wypłaty

Raiffeisen Digital Bank uruchomi jesienią aplikację mobilną z szybkimi pożyczkami gotówkowymi. Dzięki wdrożeniu usługi ekspresowego przekazywania wypłat Blue Media, klienci banku będą mogli otrzymać przyznane środki na swoje konto jeszcze tego samego dnia.

Na początku działalności marka Raiffeisen Digital Bank będzie udzielać pożyczek w wysokości do 100 tys. zł z maksymalnym okresem spłaty do 60 miesięcy. W dalszych etapach planowane jest uzupełnianie aplikacji o kolejne usługi i produkty. Dzięki zaimplementowaniu usługi ekspresowych przelewów Blue Media, będzie możliwa ekspresowa wypłata środków do klientów (do kwoty 20 tys. zł).

Zobacz: Startuje cyfrowy Raiffeisen Digital Bank. Na początek zaoferuje Polakom pożyczki
Zobacz: Nest Bank z usługą AIS Blue Media. Otwarta bankowość pomaga w zaciąganiu kredytów firmowych

Skorzystanie z naszej pierwszej usługi, czyli pożyczki gotówkowej, będzie możliwe za pośrednictwem nowoczesnej aplikacji na urządzenia mobilne. Jest ona efektem pracy międzynarodowego zespołu ekspertów z różnych obszarów technologii i bankowości. Stworzyliśmy proste w obsłudze, ale jednocześnie innowacyjne narzędzie bankowości cyfrowej, które wychodzi naprzeciw oczekiwaniom polskich konsumentów. Szczególnie ważne dla nas jest to, by klienci korzystający z naszej oferty mieli poczucie bezpieczeństwa. Gwarantują je nie tylko zastosowane technologie, ale również partnerzy z którymi współpracujemy. Stawiamy na sprawdzone rozwiązania, które są zbieżne z naszą filozofią działania. Tylko w ten sposób będziemy mogli dostarczyć najwyższą jakość usług.

– powiedział Kamil Niewiatowski, Country Manager marki Raiffeisen Digital Bank na Polskę

Polska to dość specyficzny rynek, jeśli chodzi o rozwój nowych technologii w szeroko rozumianym obszarze finansów. Z naszych cyklicznych badań wynika, że z jednej strony zachowujemy pewną nieufność w stosunku do instytucji oferujących usługi finansowe, z drugiej zaś coraz chętniej korzystamy z licznych udogodnień w tej dziedzinie. Częściowo wynika to ze specyficznej symbiozy, jaką na naszym rynku wypracowały banki i fintechy. Te pierwsze dają klientom stabilność instytucji i bezpieczeństwo świadczonych usług, te drugie - ciekawe rozwiązania, które czynią rynek finansowy bardziej przystępnym i wygodnym dla klientów.

– dodał Michał Stoltman z Blue Media

Z tegorocznego raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasie pandemii” wynika, że spośród wszystkich instytucji oferujących usługi finansowe, największym zaufaniem cieszą się u nas niezmiennie banki (ponad 70%). Przy czym zaledwie 23% respondentów jest zdania, że nowe technologie wprowadzane przez różne instytucje finansowe są w pełni bezpieczne. Nie przeszkadza nam to jednak w masowym korzystaniu z szybkich płatności elektronicznych obsługiwanych przez operatorów płatności (50% Polaków regularnie w ten sposób opłaca zakupy internetowe) czy z BLIKA (39%), podczas gdy coraz częściej rezygnujemy z płatności za pobraniem czy z przelewów wykonywanych bezpośrednio z konta na stronie banku.

Zobacz: W PKO Banku Polskim wniosek o kredyt hipoteczny złożysz online
Zobacz: Płatności odroczone PayPo trafiły do sklepów stacjonarnych CCC

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Blue Media

Źródło tekstu: Blue Media