DAJ CYNK

Comperia.pl S.A. powołuje do życia spółkę Comperia Pay

Damian Jaroszewski (NeR1o)

Prawo, finanse, statystyki

Comperia.pl S.A. powołuje do życia spółkę Comperia Pay

Comperia.pl S.A. powołuje do życia nową spółkę Comperia Pay. Firma będzie oferować usługi oparte o otwartą bankowość.

Comperia.pl S.A. zamknęła pierwsze półroczne z przychodem w wysokości 22,7 mln zł oraz EBITDA na poziomie 1,6 mln zł. Firma odnotowała wzrost we wszystkich segmentach operacyjnych, w tym reklamie efektywnościowej, dystrybucji ubezpieczeń oraz e-commerce.

Comperia Pay

W pierwszej połowie 2023 roku Comperia odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży reklamy oraz ubezpieczeń o 27 proc. w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej.

Wzrosty osiągnęliśmy pomimo wysokiego poziomu stóp procentowych, utrzymującej się wysokiej inflacji i ograniczonemu popytowi konsumentów na produkty dłużne. Sprzedaż produktów kredytowych oraz intensyfikacja sprzedaży innych produktów bankowych, w szczególności kont osobistych pozwoliły nam powiększyć poziom przychodów. Na wzrost dynamiki sprzedaży wpływ miała przede wszystkim nowa strategia sprzedaży produktów ubezpieczeniowych w Grupie Comperia, w tym zastosowanie podejścia omnichannel w stosunku do akwizycji klientów, reorganizacja zasad współpracy z siecią agentów oraz ogólna sytuacja na rynku ubezpieczeniowym.

 - komentuje Szymon Fiecek, prezes grupy Comperia.pl SA.

Comperia planuje też większe inwestycje w e-commerce. Już na początku roku Comfino.pl zostało wzbogacone o płatności za pomocą BLIKA. Z czasem do grona partnerów dołączyli Bank Pekao S.A., PragmaGO oraz Paywerk. Dzisiaj płatności Comfino dostępne są w ponad 600 sklepach, a także na platformach PrestaShop, Shoper, SOTE, Sellingo, Shopgold i CStore.

W najbliższej perspektywie zakładamy dalsze inwestycje w tym zakresie, integrację z nowymi dostawcami finansowania, równolegle skupiając się na budowie sieci akceptacji w kanale online oraz offline

- podkreśla Szymon Fiecek.

Jednak dobre wyniki Grupy Comperia to nie tylko ubezpieczenia i e-commerce. W sukces firmy wpisuje się także Telepolis.pl, które w pierwszej połowie 2023 roku konsekwentnie dominuje w kategorii Nauka i Technologie w Polsce.

Telepolis.pl jest częścią Grupy Comperia.pl S.A.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Comperia

Źródło tekstu: Comperia