DAJ CYNK

Bank BNP Paribas poszerza współpracę z Booksy. Co to oznacza dla Ciebie?

Henryk Tur

Taryfy, promocje, usługi

Po trzech miesiącach testów i gromadzenia opinii użytkowników BNP Paribas zdecydował się rozszerzyć współpracę z Booksy na wszystkie swojej placówki. Jakie możliwości otwiera to przed klientami?

W maju bank BNP Paribas, jako pierwsza instytucja finansowa na świecie, umożliwił swoim klientom umawianie wizyt w oddziałach za pomocą aplikacji rezerwacyjnej Booksy. Zapowiadano ewentualny rozwój współpracy, jeśli rozwiązanie to spotka się z pozytywnym przyjęciem przez użytkowników. A ponieważ tak się stało, już we wszystkich oddziałach banku można umówić spotkanie za pomocą aplikacji Booksy. ponadto Paribas zwiększył liczbę kategorii tematycznych i udostępnił możliwość umówienia spotkania, na którym wirtualnie obecny będzie tłumacz języka migowego.

Przemysław Furlepa, wiceprezes Banku BNP Paribas odpowiedzialny za Obszar Bankowości Detalicznej i Biznesowej, podsumowuje:

Nawiązanie współpracy z twórcami aplikacji, która wcześniej była wykorzystywana do umawiania wizyt w salonach fryzjerskich czy kosmetycznych to był akt sporej odwagi. Opłaciło się, o czym świadczą ciepłe reakcje użytkowników i przykłady innych banków, które podążają naszym śladem. Jako pionierzy mieliśmy najwięcej czasu na sprawdzenie funkcjonalności Booksy w praktyce, dlatego teraz z pełnym przekonaniem wdrażamy nowe możliwości na dużo większą skalę

Zobacz także: W oddziałach Banku BNP Paribas otworzysz konto i wypłacisz bądź wpłacisz gotówkę bez podpisywania zbędnych wydruków

A Łukasz Szymak, Country Manager w Booksy, opisuje wrażenia ze współpracy obu firm:

Nasza dotychczasowa współpraca z bankiem układała się bardzo dobrze, stąd zapadła decyzja o jej rozszerzeniu na sieć placówek w całej Polsce oraz dodanie nowych usług. Szczególnie cieszy nas otwarcie rozwiązania na klientów indywidualnych. Mamy zasadę, że każdy nowy klient biznesowy przechodzi obowiązkowe wprowadzenie do pracy z narzędziem. Jak widać te kroki działają i ułatwiają zapoznanie się z korzyściami płynącymi z wykorzystywania Booksy w biznesie. W końcu Booksy powstało, by zdjąć małym i dużym biznesom z głowy problem pracochłonnego umawiania wizyt i cieszymy się, że coraz więcej przedsiębiorców to zauważa. To z kolei wpływa na bardzo wysoki odsetek osób polecających naszą platformę (NPS), z którego jesteśmy wyjątkowo dumni

Aplikacja Booksy umożliwia każdemu – nie tylko klientom – umówienie się na wizytę w dowolnej placówce Banku BNP Paribas. Jednym kliknięciem wybieramy oddział, a kolejnym - datę i termin spotkania. Następny krok to wybór tematu spotkania z dostępnej listy. To wszystko trwa mniej niż minutę. Po umówieniu spotkania, użytkownik otrzymuje potwierdzenie mailem, a w przeddzień  - przypomnienie. Rezerwacja spotkania jest możliwa maksymalnie tydzień i minimalnie 24 godziny przed wybranym terminem. Zmiany można dokonać nie później niż pół godziny przed umówionym spotkaniem.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News