DAJ CYNK

Bank Pocztowy goni konkurencję. Wprowadza funkcję, którą inni już mają

Patryk Łobaza (BlackPrism)

Taryfy, promocje, usługi

Niektórzy z klientów Banku Pocztowego mogli pobrać już aktualizację do aplikacji mobilnej. Wraz z nią do bankowości mobilnej przedsiębiorstwa trafi bardzo ważna funkcja.

Przelew Blik na telefon jest jednym z prostszych i popularnych sposobów bezgotówkowego rozliczania się ze znajomymi. Większość banków już od dłuższego czasu oferuje to narzędzie, lecz Bank Pocztowy był w tej kwestii nieco zacofany. Teraz wspomniana funkcja będzie dostępna również dla jego klientów.

Przelew Blik na telefon w Banku Pocztowym

Bank Pocztowy rozpoczął właśnie udostępnianie usługi Przelew na telefon BLIK. Nowa wersja aplikacji mobilnej z wyczekiwanym udogodnieniem będzie udostępniana klientom stopniowo w ciągu najbliższych dwóch tygodni. Przelew na telefon BLIK jest usługą realizowaną przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Wcześniej Bank rozszerzył możliwość realizacji i otrzymywania przelewów natychmiastowych do trybu 24/7, dzięki czemu niezależnie od pory dnia środki z przelewu natychmiastowego trafiają do odbiorcy w ciągu kilku minut.

- Wiemy, że wielu Klientów Banku Pocztowego niecierpliwie czekało na udostępnienie usługi przelewów na telefon BLIK. Mamy nadzieję, że wprowadzenie tego rozwiązania zwiększy poziom zadowolenia naszych obecnych Klientów oraz zachęci innych do korzystania z oferty Banku Pocztowego. Co ważne, równolegle z wprowadzeniem płatności BLIK, Bank Pocztowy rozszerzył także możliwość realizacji i otrzymywania przelewów natychmiastowych w trybie całodobowym - 7 dni w tygodniu. Rozwiązanie to jest idealne, jeśli np. w ostatniej chwili przypomnieliśmy sobie o konieczności opłacenia jakiegoś zobowiązania. Już teraz — niezależnie od pory dnia — środki z przelewu natychmiastowego trafią do odbiorcy w ciągu kilku minut, również jeśli to Klient Banku Pocztowego jest odbiorcą takiego przelewu

– mówi Joanna Moskalik, Zastępca Dyrektora Departament Produktów Detalicznych i Rozwoju Bankowości Cyfrowej.

Warunkiem niezbędnym do otrzymania środków na swoje konto w Banku Pocztowym, przekazanych natychmiastowym przelewem na telefon BLIK, jest rejestracja w tej usłudze za pośrednictwem aplikacji mobilnej banku. Wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcję w aplikacji Pocztowy, by po chwili nasz numer telefonu komórkowego został przypisany do konta w Banku Pocztowym i tym samym mógł zostać wskazany przez nadawcę przelewu na telefon Blik. Jednocześnie Klienci mają możliwość wysyłania Przelewu na telefon Blik do każdego odbiorcy z zarejestrowanym numerem telefonu komórkowego w tej usłudze, bez podejmowania dodatkowych działań.

Zobacz: Twisto zmienia właściciela. Co warto wiedzieć?
Zobacz: Młodzi nie chcą banków. Znaleźli lepszą opcję

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Materiały prasowe

Źródło tekstu: Materiały prasowe. oprac. własne