DAJ CYNK

mBank: na infolinii pogadasz sobie z voicebotem Markiem

Mieszko Zagańczyk

Taryfy, promocje, usługi

mBank: na infolinii pogadaj sobie z voicebotem Markiem

mBank wprowadza voicebota, Marka, który będzie odbierał połączenia na mLinii. Jego zadaniem jest pomoc w najczęstszych sprawach, z jakimi dzwonią klienci.

Voicebot to nowa technologia na mLinii, czyli infolinii mBanku. Marek ma własną osobowość, ludzki głos i jasno wytyczone zadanie: pomóc klientom w prostych codziennych sprawach, z jakimi dzwonią. Na początek podczas rozmowy z voicebotem będzie można zrealizować siedem dyspozycji: od aktywacji karty po asystę w ustanowieniu tymczasowego hasła na mLinię.

Zobacz: mBank: płatności zbliżeniowe BLIKIEM i inne nowości

Bank szacuje, że średni czas odbioru połączenia wyniesie poniżej 5 sekund. Bot od razu odbierze, odpowie na pytania z zakresu swoich kompetencji i zrealizuje wybrane dyspozycje. Jeśli nie będzie umiał pomóc, przekieruje rozmowę od razu do właściwej osoby. W efekcie ma się skrócić nie tylko czas oczekiwania, ale też całkowity czas obsługi.

Jak przewiduje mBank, dzięki wdrożeniu voicebota konsultanci będą mniej obciążeni obsługą prostych spraw i będą mogli efektywniej obsłużyć bardziej skomplikowane zagadnienia. Oznacza to zwiększenie specjalizacji każdego z nich i wyższą jakość w obsłudze klienta.

Bank zapowiada, że Marek, jako rozwiązanie AI, będzie się nieustannie uczył, udoskonalał, a także zdobywał nowe kompetencje, rozszerzając listę dyspozycji, które będą przez niego obsługiwane. Każdy kolejny kontakt z nim powinien być też bardziej naturalny. Bank oczekuje, że docelowo Marek obsłuży nawet 20 proc. przychodzących połączeń głosowych. 

Zobacz: W Żabce i Kolporterze połączysz płatności gotówką z bankowością cyfrową
Zobacz: Aplikacja Santander mobile otrzymała funkcję, która szybko wywołała furorę

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: mBank

Źródło tekstu: mBank