PKO Bank Polski poinformował o kolejnych zmianach w swoich usługach. Choć nie jest to całkowita nowość, to jednak dotąd dla przeważającej grupy klientów była niedostępna. O co dokładnie chodzi?
Ogłoszona przez PKO zmiana zainteresuje tych, którzy chcieliby załatwić w banku sprawy, które wymagają dodatkowej pomocy i nie wystarczy do tego bankowość internetowa lub aplikacja. Od teraz wszyscy klienci z dostępem do iPKO, którzy mają przypisanego doradcę, mogą umówić się z nim na konkretny termin poprzez serwis internetowy PKO Banku Polskiego. Spotkanie może odbyć się w formie rozmowy telefonicznej, wideorozmowy lub w oddziale.
Dotychczas spotkania z doradcami w iPKO mogli umawiać jedynie klienci z linii biznesowych, teraz już tego ograniczenia nie ma. Skorzystają wszyscy chętni.
W iPKO można umówić się z doradcą na trzy sposoby:
Po kliknięciu w „Umów spotkanie” klient wybiera formę i termin spotkania, po umówieniu otrzymuje SMS oraz e-mail z potwierdzeniem.
Umówione spotkania trafiają bezpośrednio do kalendarza doradców – pracownik banku nie musi zatwierdzać spotkania, a klient czekać na potwierdzenie. Klienci mają także podgląd umówionych spotkań w iPKO, mogą nimi zarządzać: odwoływać, edytować termin lub zmieniać formę spotkania.
Warto też wiedzieć, że klienci indywidualni i firmowi, a także osoby niebędące klientami banku, mogą też umówić się na spotkanie w oddziale, rozmowę telefoniczną lub wideorozmowę z doradcą poprzez stronę internetową PKO Banku Polskiego https://www.pkobp.pl/doradcaonline. W ten sposób spotkanie można umówić najwcześniej na 24 godziny przed planowaną datą rozmowy lub spotkania, maksymalnie z 14-dniowym wyprzedzeniem.
Zobacz: PKO BP odpala petardę. Dosłownie zrobisz zakupy bez płacenia
Zobacz: PKO BP imponuje liczbami. Korzysta co czwarty Polak
Źródło zdjęć: Shutterstock
Źródło tekstu: PKO BP