DAJ CYNK

Co drugi Polak ma ten problem. VeloBank przedstawia rozwiązanie

Mieszko Zagańczyk

Taryfy, promocje, usługi

VeloBank wprowadza nową usługę, która zdaniem banku stanowi odpowiedź na problem dotyczący aż 55% Polaków. Chodzi o terminowe płacenie rachunków.

VeloBank wprowadził nową funkcję Moje rachunki wraz z BillTech Group, partnerem technologicznym usługi. Rozwiązanie skierowane jest do wszystkich, którzy korzystają z bankowości internetowej lub mobilnej i rozliczają swoje usługi za pomocą cyfrowych faktur – na przykład za prąd, gaz, internet, kablówkę czy ubezpieczenia.

Usługa Moje rachunki obejmuje płatności w PLN. Pozwala na zachowanie kontroli nad wydatkami, przypomina o zbliżających się terminach oraz umożliwia błyskawiczną zapłatę kilku faktur poprzez dodanie ich do koszyka płatności.

Klienci, którzy aktywują Moje rachunki, będą mieli wgląd w faktury pochodzące od różnych dostawców oraz szybką możliwość przejścia do ich opłacenia pojedynczo lub zbiorczo. VeloBank przekonuje, że z badania rynkowego wynika, że ponad połowa Polaków, bo aż 55%, ma problem z płaceniem rachunków na czas.

Zgodnie z badaniem Blue Media z 2022 roku tylko 45% osób deklaruje, że nie zdarza się im zapominać o płatnościach. Powody opóźnień wcale nie muszą być finansowe. Aż 81% płacących rachunki po terminie po prostu o nich zapomina, a 8% wskazuje, że miał inne ważniejsze rzeczy na głowie. 

Moje rachunki w  VeloBank. Jak to działa?

Po aktywacji usługi Moje rachunki, której partnerem technologicznym jest BillTech Group, klient wybiera dostawców, których faktury chce zaimportować do aplikacji bankowej. Do dyspozycji użytkowników jest prawie 1,5 tys. partnerów. 

Nowa usługa przechowuje dokumenty, grupując je w trzech kategoriach: bieżące, przyszłe (z terminem zapłaty powyżej 30 dni) oraz opłacone. BillTech Group w ramach usługi dostarcza dane od poszczególnych dostawców, ale żeby to było możliwe, klient musi mieć aktywowane elektroniczne faktury. 

Dodatkowo w procesie dodawania dostawców, należy podać swoje dane do logowania w ich serwisach. Po tym procesie, szczegóły z faktur automatycznie kopiują się do szablonu płatności, którą możemy zrealizować w dowolnym momencie w cyfrowych kanałach VeloBanku. 

Dokumenty od wybranych przez klienta dostawców będą pojawiać się automatycznie. Dzięki temu oszczędza się czas, bo zamiast logować się w wielu miejscach lub sprawdzać e-maile, wystarczy zalogować się do bankowości i zweryfikować wystawione faktury.

Zobacz: VeloBank ma nową promocję z premią nawet 1000 zł
Zobacz: mBank ma nowe opłaty. BLIK nie będzie już darmowy

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Shutterstock, VeloBank

Źródło tekstu: VeloBank