DAJ CYNK

Alior Bank przesiada się na iPady

Marian Szutiak

Wydarzenia

Alior Bank obsługa klienta iPad

Alior Bank wkroczył na kolejny etap cyfryzacji swoich oddziałów, wprowadzając do nich tablety. Dzięki nim bankierzy będą mogli obsługiwać klientów indywidualnych zarówno w oddziale, jak i poza nim.

Alior Bank, w ramach zapowiadanej dalszej cyfryzacji oddziałów, wprowadza do oddziałów własnych obsługę za pomocą tabletów iPad. Rozwiązanie to sprawdziło się na początku roku w punktach pomocy, gdy na potrzeby otwierania rachunków dla obywateli Ukrainy pilotażowo wykorzystano do ich obsługi urządzenia firmy Apple. W ten sposób bank pozyskał ponad 5 tys. nowych rachunków bankowych.

Zobacz: Alior Bank udostępnia klientom usługę mojeID
Zobacz: W Alior Banku możesz łatwo zyskać 300 zł. Wiemy, co musisz zrobić

Tabletyzacja jest kluczowym etapem dalszej transformacji cyfrowej oddziałów Alior Banku, a iPady stanowią obecnie standard wyposażenia bankierów w placówkach w nowym formacie. Dzięki nim obsługę klienta można realizować również poza oddziałem. Co istotne, to rozwiązanie wspiera również dążenia banku do ograniczenia druku dokumentów. Wszystkie podpisy klienci składają za pośrednictwem tabletu, a dokumentacja wysyłana jest na adres e-mail klienta.

– powiedział Marcin Nowakowski, dyrektor Działu Wsparcia Sprzedaży Klienta Indywidualnego Alior Banku

Celem wdrożonego przez Alior Bank rozwiązania jest pełna, nietransakcyjna, obsługa klientów indywidualnych. Pozwala ona na otwarcie i modyfikację kartoteki wraz ze skanem dokumentu tożsamości, aktualizację danych czy uzupełnienie kwestionariusza inwestycyjnego. Umożliwia również założenie rachunku osobistego i oszczędnościowego, wspiera proces wydania karty płatniczej, a także uruchomienie bankowości internetowej.

Obecnie każdy oddział Alior Banku wyposażony jest przynajmniej w jedno urządzenie. Alior Bank planuje obsługiwać klientów we wskazanych przez nich miejscach, czyli w oddziałach, ale też w miejscu pracy czy mieszkaniu.

Jak informuje Alior Bank, wdrożone narzędzie spotkało się z pozytywnym odbiorem pracowników oraz klientów, a także poskutkowało dobrymi wynikami sprzedażowymi. W związku z tym bank planuje taką obsługę również dla klientów biznesowych. Z tego względu w sierpniu 2022 roku rozpoczęto pilotaż rozwiązania, na razie w zakresie obsługi jednoosobowych działalności gospodarczych.

Zobacz: Bank Pekao zapłaci ci nawet 400 zł, ale trzeba się spieszyć
Zobacz:  Polacy lubią płacić bezgotówkowo

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Robson90 / Shutterstock.com

Źródło tekstu: Alior Bank