DAJ CYNK

Autopay rozszerza współpracę z NaviParking. Płacenie za parkowanie będzie łatwiejsze

Marian Szutiak

Wydarzenia

Autopay NaviParking opłaty za parkowanie

Autopay rozszerza współpracę z NaviParking, dzięki której możliwe jest automatyczne płacenie za parkowanie na kolejnych zamkniętych parkingach. Tym razem jest to hotel Mercure Grand w centrum Warszawy.

Mercure Warszawa Grand to kolejne miejsce, w którym użytkownicy Autopay będą mogli automatycznie opłacać należności za parkowanie samochodu. Taka możliwość jest także na pięciu innych parkingach zamkniętych: przy hotelu Novotel Warszawa Centrum (we współpracy z NaviParking), na Parkingu za Bramką w Poznaniu, CH Galaxy w Szczecinie oraz w Galerii Młociny w Warszawie.

Zobacz: Autopay i NaviParking nawiązują współpracę. Parkowanie powinno być teraz wygodniejsze
Zobacz: Autopay ma już milion użytkowników

Działanie systemu jest bardzo proste. Zamontowane na parkingu kamery automatycznie rozpoznają zarejestrowany samochód i pozwalają wjechać i wyjechać z parkingu niemal bez zatrzymywania (trwa to około 3 sekund). Opłata za parkowanie pobierana jest z karty podłączonej do Autopay. Z poziomu aplikacji kierowcy mają także pełne informacje o czasie spędzonym na parkingu oraz o historii wszystkich dokonanych opłat za parkowanie.

Parking hotelu Mercure Warszawa Grand oferuje 75 miejsc parkingowych, dostępnych dla wszystkich zainteresowanych, nie tylko dla gości hotelowych.

Autopay NaviParking Mercure Warsaw Grand

Współpraca Autopay i NaviParking to doskonały przykład na to, jak z korzyścią dla klientów, firmy technologiczne mogą dopełniać wzajemnie swoje rozwiązania. NaviParking tworzy i dostarcza technologie i rozwiązania platformowe w zakresie kompleksowej cyfryzacji parkingów i optymalnego wykorzystania zasobów parkingowych. Z kolei Autopay umożliwia kierowcom automatyzację z poziomu jednej aplikacji wszystkich najważniejszych czynności związanych z pojazdem - płatności za przejazd autostradą, parkowanie w miastach, obsługę w myjniach samochodowych.

– powiedział Miłosz Kurzawski, Zarządzający Autopay Mobility, operatora usługi Autopay

Wszystko zaczęło się od spotkania dwóch firm w sektorze mobilności, których łączy spójna wizja, misja oraz cel - zrewolucjonizować mobilność za pomocą cyfrowej transformacji. Założeniem naszej strategicznej współpracy jest uzyskanie efektu synergii. Udostępnienie użytkownikom Autopay dostępu do cyfrowego parking Mercure Warszawa Grand to kolejny krok w tej współpracy, która ma na celu otwarcie zasobów parkingowych obsługiwanych przez NaviParking dla użytkowników aplikacji Autopay. W planach są kolejne parkingi - nie tylko na polskim rynku - które są bezdotykowe i wygodne dla kierowców. Chcemy wspólnie zmienić realia parkingowe na lepsze oraz współtworzyć i wspierać ideę zarówno Smart City, jak i Shared Parking.

– dodał Marek Stawiński, CEO i założyciel NaviParking

Zobacz: Bank Pocztowy przedłuża ważną umowę. Chodzi o pieniądze z zagranicy
Zobacz: Nest Bank ostrzega: nie otworzysz lokat i nie zapłacisz w Internecie

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Shutterstock

Źródło tekstu: AutoPay