DAJ CYNK

Awaria w PKO BP. Nie można korzystać z bankowości internetowej (aktualizacja)

Anna Rymsza (Xyrcon)

Wydarzenia

PKO BP, Rotunda w Warszawie

Systemy PKO BP uległy awarii. Klienci banku z różnych części kraju nie są w stanie zalogować się do serwisu transakcyjnego.

Informacje o awarii otrzymaliśmy z Warszawy, ale zgłoszenia na Downdetector pochodzą z całego kraju. Awaria zaczęła się tuż po 20:00 w poniedziałek 29 listopada. Nie jest to pierwsze potknięcie banku tego dnia, ale wieczorna awaria wyraźnie się rozpędza w czasie pisania artykułu.

Awaria PKO BP w serwisie Downdetector

Klienci banku nie są w stanie korzystać z bankowości internetowej przez stronę ani za pośrednictwem aplikacji IKO. Problemy są dwojakie. Większość prób zalogowania się kończy się brakiem reakcji. Dane logowania są przyjmowane, ale po tym strona przestaje reagować. Ciekawy przypadek zaobserwowaliśmy w aplikacji mobilnej banku PKO BP – gdy w końcu udało się zalogować na konto, aplikacja nie reagowała na polecenia klientki i nie było możliwe wykonanie żadnej operacji.

Zobacz: PKO BP z małą, ale odczuwalną zmianą. Warto wiedzieć

O zmianach będziemy informować na bieżąco. Możliwe, że mają coś wspólnego z wprowadzonymi tego samego dnia zmianami w aplikacji IKO.

Aktualizacja (29.11.2021, 21:05)

Wskazania na Downdetector sugerują, że bankowość internetowa PKO BP wraca do siebie. Mamy nadzieję, że to już koniec problemów.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: PKO BP (centrum prasowe)

Źródło tekstu: wł.