DAJ CYNK

Awaria w Pekao. Klienci mieli lawinę problemów

Marian Szutiak

Wydarzenia

Awaria w Pekao. Klienci mają lawinę problemów

Klienci Banku Pekao zgłaszają problemy z działaniem bankowości internetowej Pekao24 oraz aplikacji PeoPay.

Około godziny 12:00 zaczęła gwałtownie rosnąć liczba zgłoszeń na problemy z Bankiem Pekao w serwisie Downdetector.pl. Z opublikowanych w mediach społecznościowych komentarzy wynika, że nie działa bankowość internetowa Pekao24 oraz aplikacja mobilna PeoPay.

Nic nie działa blik aplikacja zero

Tragedia non stop niedziałająca aplikacja żadnych sms-ów powiadamiających o awarii to jest najgorszy możliwy Bank dziadostwo totalne

Po raz kolejny nie działa aplikacja !!! To jakiś żart , korzystam z innego Banku również i tam taka sytuacja zdarza sie naprawdę bardzo rzadko !!! U Pekao mam wrażenie ze dwa dni bez awarii są dniem straconym

– komentarze niezadowolonych klientów banku (pisownia oryginalna)

Pekao downdetector wykres

Bank Pekao wie o problemach i pracuje nad ich rozwiązaniem.

Możliwe problemy w działaniu PeoPay i Pekao24.

Aktualnie możesz mieć trudności w korzystaniu z Pekao24 i aplikacji. 
Pracujemy nad tym, aby jak najszybciej przywrócić prawidłowe działanie serwisów.

Przepraszamy za niedogodności.

– czytamy na stronie banku

Aktualizacja:

Bank Pekao poradził sobie z awarią i już wszystko powinno działać prawidłowo.

Informujemy, że wszystkie funkcjonalności w Pekao24 i aplikacji PeoPay zostały już przywrócone.

– poinformował Bank Pekao redakcję TELEPOLIS.PL

Zobacz: Bank Pekao z nowością. Zarobisz 200 zł
Zobacz: Zaktualizuj aplikację PKO BP. Są przydatne nowości

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Lech Okoń / Telepolis.pl, Downdetector

Źródło tekstu: Downdetector, Facebook, Bank Pekao