Klienci ING Banku Śląskiego od godzin porannych mają problemy z serwisem Moje ING oraz Moje ING mobile. Bank pracuje nad rozwiązaniem awarii.
Od około godziny 8:50 (18 czerwca 2021 roku) występują problemy z działaniem systemu Moje ING oraz Moje ING mobile. Jak informuje ING Bank Śląski w komunikacie, mogą także występować problemy z wpłatami i wypłatami gotówki, płatnościami kartą w Internecie i korzystaniem z BLIKA.
Zobacz: ING Bank Śląski i Twisto Payments zainwestowały 17 mln zł w płatności odroczone Twisto Pay
Zobacz: ING Bank Śląski wprowadza weryfikację behawioralną. Usługa ułatwi wykrycie oszustwa
Według banku można się zalogować do Mojego ING i skorzystać z:
ING Bank Śląski pracuje nad rozwiązaniem problemu i przeprasza za utrudnienia.
Niestety problemy z logowaniem. Ani przez www ani przez aplikację nie można zalogować się do banku.
Awaria kosztowała mnie, nie kupienie biletu, za czym idzie mandat 50zł. Kocham Cie ING Banku, w nocy i o poranku.
ING pisze, że prawie wszystko działa - a u mnie jest możliwość zrobienia tylko przelewu i to też nie do końca bo nie mogę przelewać między kontami :D
Przelewu powyżej 1000,00 zł nie można zrobić, pojawia się komunikat "przekroczenie limitu"- paranoja
– przykładowe komentarze z serwisu downdetector.pl
Zobacz: Nowości PeoPay KIDS: logowanie biometrią i prośba dziecka o zasilenie
Zobacz: Karta wielowalutowa Cinkciarz.pl teraz także w Google Pay, Fitbit Pay i Garmin Pay
Źródło zdjęć: ING Bank Śląski
Źródło tekstu: ING Bank Śląski, Downdetector.pl