DAJ CYNK

Mastercard wspiera Pol’and’Rock już dziewiąty rok z rzędu

Anna Rymsza

Wydarzenia

Mastercard partnerem Pol'and'Rock

Mastercard po raz dziewiąty wspiera festiwal Pol'and'Rock, organizowany przez Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. To, że w tym roku festiwal odbędzie się w całości online, nie jest żadną przeszkodą.

26. festiwal Pold'and'Rock odbędzie się w dniach 30 lipca – 1 sierpnia. Według organizatorów ma to być najpiękniejsza domówka świata. Zamiast jechać do Kostrzyna nad Odrą, będziemy mogli śledzić imprezę we własnych domach, ogrodach, na działkach i w namiotach z dowolnego miejsca na świecie.

Mastercard już dziewiąty rok z rzędu wspiera rozwiązania technologiczne festiwalu WOŚP. W 2019 roku operator płatności uruchomił w centralnym punkcie festiwalu wieżę o wysokości 17,5 metra, która stanowiła centrum informacyjne imprezy. Aktualnie oczywiście takich możliwości nie ma, ale miejsce imprezowego miasteczka zajmie Discord.

Zaobacz: UPC Biznes dostarczy łącze 10 Gb/s na 26. Pol’and’Rock Festival
Zobacz: Orange odwołuje festiwale. Nie będzie Open'era i Orange Warsaw Festival

Mastercard jest w tym roku partnerem Mapy Domówek i komunikatora Discord, który zastąpi nam w tym roku pole namiotowe. Organizatorzy robią wszystko, by uczestnicy wirtualnego festiwalu przynajmniej przez chwilę mogli poczuć się, jakby rzeczywiście pojechali na Pold'and'Rock.

Jerzy Owsiak będzie prowadził imprezę ze specjalnie zaprojektowanego na tę okazję studia. Tam zostanie odwzorowana Duża Scena i będą transmitowane koncerty na żywo. Wróci także Akademia Sztuk Przepięknych i inne elementy, dobrze znane tysiącom osób odwiedzających osobiście Pol'and'Rock.

Dodatkowo publiczność będzie miała dostęp do nagranych wcześniej wywiadów i materiałów archiwalnych. Mapa Domówek pokazuje, że w tym roku Pol'and'Rock będzie odbywać się na każdym kontynencie. Jeśli chcesz dopisać swoją miejscówkę, wypełnij formularz na stronie festiwalu. Masz szansę wygrać cenną nagrodę, jeśli twoja domówka będzie pomysłowa. Uczestnicy mogą też pobrać pamiątkowe bilety do wydrukowania samodzielnie.

Specjalny konkurs będzie odbywał się także w Strefie Mastercard, przygotowanej przez partnera festiwalu. Tam również na uczestników będą czekać nagrody. Najważniejsze są jednak doświadczenia i poczucie wspólnoty, za które nie zapłacisz nawet kartą Mastercard.

Jako Mastercard wiemy, że pasje i przeżycia są niezwykle wartościowe. Chcemy, aby każdy mógł spędzić niezapomniane chwile i dzielić się muzycznymi doznaniami z innymi. Dlatego cieszy nas kolejny rok, w którym mamy możliwość wspierania jedynego w swoim rodzaju festiwalu Pol’and’Rock. W tym roku chcemy udowodnić, że dzięki technologii uczestnicy Najpiękniejszego Festiwalu Świata, chociaż rozproszeni po całym świecie, mogą poczuć jedność i razem tworzyć wyjątkową historię tego wydarzenia

 – mówi Jerzy Hołub, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe.

Z badania przeprowadzonego na zlecenie Mastercard wynika, że 66% Polaków ma pasję. 97% ankietowanych przyznało, że wprawia ich ona w dobry nastrój, a 90% twierdzi, że to rozwój, zdobywanie nowej wiedzy i umiejętności. W czołówce wymieniana jest muzyka (40%) i dlatego Mastercard chętnie angażuje się w festiwale muzyczne. Najpiękniejsza Domówka Świata umożliwi wspólne spędzanie muzycznych chwil w formacie online.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News