Klientów ING Banku Śląskiego czekać może trudna noc. Warto wiedzieć, co robić, by nie stracić pieniędzy. Ten numer warto mieć w telefonie.
Obsługa kart płatniczych zostanie zablokowana w Moim ING i ING Business. Ograniczenia dotyczą limitów transakcyjnych, aktywacji i ubezpieczenia kart czy nadawania kodów PIN. Nie dokonamy też operacji na rachunku karty kredytowej, jak i zablokowane zostaną pożyczki czy procesy sprzedażowe rachunków bieżących i oszczędnościowych. Naszych kart nie dodamy ponadto do portfeli zewnętrznych jak Apple Pay, Garmin Pay i Google Pay, ani też do telefonu w aplikacji Moje ING Mobile.
Co jednak najistotniejsze, bank ING Bank Śląski przewiduje także problemy z płatnościami kartą, wypłaty w bankomatach i transakcje we wpłatomatach. Nie zapłacimy też w sieci z 3DSecure, czyli nie zadziałają transakcje z jednorazowym kodem SMS.
Ta planowana „awaria” to efekt planowanych prac serwisowych. Bank będzie realizował je w nocy z soboty 5 października na niedzielę 6 października w godzinach od 0:00 do 4:00.
Najistotniejszym utrudnieniem może okazać się brak możliwości zablokowania karty w serwisie transakcyjnym. W razie kradzieży lub zagubienia karty jedyną ścieżką, by ją zablokować będzie kontakt z infolinią pod numerem +48 32 357 00 12.
Bank przeprasza za utrudnienia i zachęca swoich klientów do wykonania niezbędnych zakupów poza godzinami prac serwisowych. Jeśli zaś musisz pilnie wypłacić gotówkę z bankomatu, skorzystaj z wypłaty za pomocą kodu BLIK — ta forma ma być cały czas aktywna.
Zobacz: PKO BP ma pilny komunikat. Masz czas do środy 2 października
Zobacz: Allegro ma własną kartę płatniczą
Źródło zdjęć: Arkadiusz Bała / Telepolis
Źródło tekstu: ING Bank Śląski, oprac. wł