mBank po raz kolejny wspiera startujące wkrótce wydarzenie – Pol’and’Rock Festival. Z tej okazji bank wydał nową kartę – pozornie podobną do tych z poprzednich lat, ale z jedną ciekawą nowością.
Już 3 sierpnia startuje 29. Pol’and’Rock Festival. mBank jest partnerem tego wydarzenia od 2018 roku, kiedy to objął swoim mecenatem Akademię Sztuk Przepięknych, czyli festiwalowe „centrum wymiany myśli”. W wielkim namiocie z uczestnikami imprezy spotykają się inspirujący ludzie, by dyskutować o ważnych sprawach: życiu, polityce, naszej przyszłości. Gościli tam m.in. Elżbieta Dzikowska, Tadeusz Mazowiecki, Katarzyna Nosowska, Olga Tokarczuk, Tomasz Siekielski, Wojciech Smarzowski czy Lech Wałęsa.
Tradycją stało się też to, że mBank wydaje z okazji kolejnych edycji festiwalu karty płatnicze z motywami Pol’and’Rock. Co roku projektuje ją sam Jurek Owsiak, a jej motyw przewodni jest inspirowany oprawą wizualną całego wydarzenia.
Karta wydawana jest w dwóch wersjach: fizycznej i mobilnej — dostępnej od razu na telefonie. Ta pierwsza, w tym roku, wzbogacona została o nowość – niewielkie wcięcie. Jest to tak zwany blind notch. Wcięcie ułatwi korzystanie z karty osobom słabowidzącym i niewidomym. Dzięki niemu mogą one szybko zorientować się, gdzie na karcie jest chip i symbol płatności zbliżeniowych, czyli elementy ważne dla prawidłowego dokonania płatności – włożenia karty do bankomatu czy przyłożenia jej do terminala.
Klienci mBanku karty mogą zamówić za pośrednictwem serwisu transakcyjnego lub aplikacji mobilnej jako kolejne do swojego rachunku. Nowi klienci, aby skorzystać z oferty, powinni najpierw założyć konto w mBanku.
Kartę będzie można też zamówić bezpośrednio na festiwalu – w punkach oznaczonych logo mBanku, zlokalizowanych w pasażu i przy ASP. Osoby, które to zrobią, dostaną w prezencie specjalne, festiwalowe gadżety: koszulkę projektu Jurka Owsiaka, worek, czapkę i wachlarz.
Oprócz tego w strefie przy ASP mBank postawi fotobudkę, w której będzie można zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie. Jedno zabrać ze sobą, a drugie przyczepić na wielkiej tablicy wspomnień, która postawiona będzie obok budki. Dla wszystkich festiwalowiczów bank ma też drobne upominki: naklejki, tatuaże, magnesy, a także tabliczki z hasłami, takimi jak: mam dobre serce oraz fajnie się bawię. Bank zachęca do robienia sobie z nimi zdjęć i wrzucania ich na swoje profile w social mediach, by pozytywne, festiwalowe emocje rozprzestrzeniły się po sieci.
Zobacz: mBank rezygnuje z przelewów. Zostaje tylko jedna opcja
Zobacz:mBank wprowadza zmiany, chodzi o BLIK
Źródło zdjęć: Telepolis.pl, mBank
Źródło tekstu: mBank