DAJ CYNK

mBank wprowadza wyjątkową kartę. Takiej jeszcze nie było

Mieszko Zagańczyk

Wydarzenia

mBank po raz kolejny wspiera startujące wkrótce wydarzenie – Pol’and’Rock Festival. Z tej okazji bank wydał nową kartę – pozornie podobną do tych z poprzednich lat, ale z jedną ciekawą nowością.

Już 3 sierpnia startuje 29. Pol’and’Rock Festival. mBank jest partnerem tego wydarzenia od 2018 roku, kiedy to objął swoim mecenatem Akademię Sztuk Przepięknych, czyli festiwalowe „centrum wymiany myśli”. W wielkim namiocie z uczestnikami imprezy spotykają się inspirujący ludzie, by dyskutować o ważnych sprawach: życiu, polityce, naszej przyszłości. Gościli tam m.in. Elżbieta Dzikowska, Tadeusz Mazowiecki, Katarzyna Nosowska, Olga Tokarczuk, Tomasz Siekielski, Wojciech Smarzowski czy Lech Wałęsa.

Pamiątkowa karta mBanku

Tradycją stało się też to, że mBank wydaje z okazji kolejnych edycji festiwalu karty płatnicze z motywami Pol’and’Rock. Co roku projektuje ją sam Jurek Owsiak, a jej motyw przewodni jest inspirowany oprawą wizualną całego wydarzenia. 

Karta wydawana jest w dwóch wersjach: fizycznej i mobilnej — dostępnej od razu na telefonie. Ta pierwsza, w tym roku, wzbogacona została o nowość niewielkie wcięcie. Jest to tak zwany blind notch. Wcięcie ułatwi korzystanie z karty osobom słabowidzącym i niewidomym. Dzięki niemu mogą one szybko zorientować się, gdzie na karcie jest chip i symbol płatności zbliżeniowych, czyli elementy ważne dla prawidłowego dokonania płatności – włożenia karty do bankomatu czy przyłożenia jej do terminala. 

Klienci mBanku karty mogą zamówić za pośrednictwem serwisu transakcyjnego lub aplikacji mobilnej jako kolejne do swojego rachunku. Nowi klienci, aby skorzystać z oferty, powinni najpierw założyć konto w mBanku.

Kartę będzie można też zamówić bezpośrednio na festiwalu – w punkach oznaczonych logo mBanku, zlokalizowanych w pasażu i przy ASP. Osoby, które to zrobią, dostaną w prezencie specjalne, festiwalowe gadżety: koszulkę projektu Jurka Owsiaka, worek, czapkę i wachlarz.

Oprócz tego w strefie przy ASP mBank postawi fotobudkę, w której będzie można zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie. Jedno zabrać ze sobą, a drugie przyczepić na wielkiej tablicy wspomnień, która postawiona będzie obok budki. Dla wszystkich festiwalowiczów bank ma też drobne upominki: naklejki, tatuaże, magnesy, a także tabliczki z hasłami, takimi jak: mam dobre serce oraz fajnie się bawię. Bank zachęca do robienia sobie z nimi zdjęć i wrzucania ich na swoje profile w social mediach, by pozytywne, festiwalowe emocje rozprzestrzeniły się po sieci.

Zobacz: mBank rezygnuje z przelewów. Zostaje tylko jedna opcja
Zobacz:mBank wprowadza zmiany, chodzi o BLIK

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Telepolis.pl, mBank

Źródło tekstu: mBank