DAJ CYNK

mBank: pieniądze poznikały z kont klientów

Arkadiusz Bala

Wydarzenia

mBank: pieniądze zniknęły z kont klientów

Część klientów mBanku zauważyła, że z ich kont zniknęły pieniądze. Bank przeprasza i uspokaja, że to zwykła awaria.

Trudno ustalić, kiedy dokładnie doszło do awarii w mBanku. Według relacji na portalach społecznościowych u części klientów problemy pojawiły się już 13 lutego. Polegały one na zdublowaniu niektórych transakcji, przez co z kont pobieranych było więcej pieniędzy, niż powinno. Cała sytuacja, co zrozumiałe, wywołała u klientów duży niepokój. Dodatkowo potęgowały go utrudnienia w kontakcie z infolinią.


Dopiero 15 lutego mBank wydał oficjalny komunikat, w którym odniósł się do problemu. Bank wytłumaczył, że doszło do błędu oraz obiecał, że pieniądze zostaną automatycznie zwrócone poszkodowanym klientom tak szybko, jak to tylko możliwe.

Niestety nie sprecyzowano, o jakiego typu błędzie mowa, choć awaria wydaje się najbardziej prawdopodobnym scenariuszem. Warto także przypomnieć, że 14 lutego mBank prowadził prace serwisowe związane z usługą bankowości internetowej. Niewykluczone, że fakt ten ma jakiś związek z opisywanymi problemami.

Zobacz: Aplikacja mBanku jest już zintegrowana z Huawei Mobile Services
Zobacz: mBank ostrzega: Przestępcy podszywają się pod pracowników infolinii banku

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: mBank

Źródło tekstu: Bankier, mBank