DAJ CYNK

To koniec Blue Media. Od teraz spółka działa jako Autopay

Mieszko Zagańczyk

Wydarzenia

Zgodnie ze wcześniejszymi zapowiedziami, spółka Blue Media, polski dostawca usług płatniczych, zmieniła nazwę na Autopay SA. Kilkuetapowy proces rebrandingu marki już się zakończył, firma ma też nową strukturę.

Plany rebrandingu sopocka spółka Blue Media SA ogłosiła w maju, a dziś firma poinformowała, że 28 sierpnia dokonała formalnej zmiany nazwy na Autopay. Ostatnim etapem całej operacji był wpis do KRS.

Jak podaje Autopay, zmianie uległy także logotyp i identyfikacja wizualna, firma określiła też nową misję marki. Rebranding wpłynął także na nową organizację spółki, uporządkowane zostały jej struktury wewnętrzne. 

Firma wyłoniła pięć jednostek biznesowych: 

  • Mobility – rozwój płatności i pozostałych usług dla kierowców, 
  • Finance – usługi finansowe online, 
  • Bills&Topup – produkty i usługi związane z płatnościami online za rachunki i usługi przedpłacone, 
  • Additional Income – rozwój narzędzi i usług dla MŚP z sektora e-commerce,
  • E-commerce – zajmuje się dostarczaniem kompleksowych rozwiązań stworzonych dla potrzeb stale rozwijającego się rynku e-commerce.

Autopay, dotąd działająca jako Blue Media, to polska spółka technologiczno-finansowa założona w 1999 roku w Sopocie. Powstała jako wspólne przedsięwzięcie dwóch studentów zafascynowanych nowymi technologiami, którzy do dzisiaj zasiadają we władzach spółki – są to Andrzej Antoń i Konrad Kucharski

Rebranding stał się naturalnym krokiem w obliczu przyjętych kierunków rozwoju biznesu. Jako Autopay, od lat koncentrujemy się na inteligentnych rozwiązaniach technologicznych w obszarze płatności. Wiele z nich wprowadziliśmy jako pierwsi. Stawiamy na wygodę, intuicyjność i automatykę. Stosowane przez nas technologie usuwają bariery, które mogłyby ograniczać klientów na drodze do realizacji ich celów – nowy wizerunek firmy zdecydowanie bardziej podkreśla przyjęte założenia

 – komentuje Andrzej Antoń, CEO Autopay SA.

Miesięcznie z usług firmy korzysta 10 milionów klientów, rozwiązania i produkty Autopay wybrało już 35 tysięcy firm w Polsce, a w 2022 roku obroty firmy przekroczyły miliard złotych. 

Tylko w samej aplikacji Autopay, oferującej przejazdy autostradami oraz winiety do Czech, Słowacji, Słowenii i Węgier, zarejestrowanych jest już ponad 2 mln użytkowników.

Zobacz: Autopay ma prawie 2 miliony użytkowników
Zobacz: Autopay i Blue Media mają ponad 10 milionów użytkowników miesięcznie

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Autopay

Źródło tekstu: Autopay