DAJ CYNK

Zrzutka będzie działać jako Toss a coin. To takie nawiązanie do serialu The Witcher

Mieszko Zagańczyk

Wydarzenia

Zrzutka.pl będzie działać jako Toss a coin

Toss a coin – to nowa nazwa platformy crowdfundingowej Zrzutka.pl. Nie, nie w Polsce – pod taką marką debiutuje na rynkach zagranicznych. U nas nazwa pozostaje ta sama, ale za to serwis wprowadza nowe funkcje.

Zrzutka.pl przygotowuje się do wejścia na rynki zagraniczne, gdzie będzie działać pod nazwą Toss a coin lub też w zapisie domeny – Tossacoin.com. Na początek skoncentruje się na Irlandii, przy czym w wersji angielskiej platforma od razu będzie dostępna dla wszystkich użytkowników w całej Unii Europejskiej. Obywatele wszystkich krajów UE będą się mogli rejestrować i organizować zbiórki. W dalszych planach jest wejście do Niemiec, w wersji niemieckojęzycznej.

Zrzutka prowadzi już zaawansowane prace związane z ekspansją zagraniczną. Plany spółki zakładają, że na początku 2023 roku, maksymalnie w pierwszym kwartale 2023 r., wystartuje za granicą pod nowym brandem.

Wiadomo było od razu, że „zrzutka” to istny łamacz języka dla każdego spoza naszego kraju. Stąd, musieliśmy wymyślić nową nazwę, na tyle uniwersalną, aby mogła swobodnie funkcjonować w całej UE. Ostatecznie wybraliśmy nazwę Toss a coin, zarejestrowaliśmy domenę Tossacoin.com i właśnie pod tą nazwą będziemy rozszerzać naszą działalność, choć w Polsce oczywiście pozostaniemy jako Zrzutka.pl

– wyjaśnia Tomasz Chołast, członek zarządu i współzałożyciel zrzutka.pl.

Zrzutka.pl wyznaczyła sobie też nowe cele. Zamierza bez przejmowania zagranicznych podmiotów osiągnąć w ciągu 5 pierwszych lat próg 25 mln wizyt miesięcznie i 60 mln EUR wpłat na zbiórki miesięcznie.

Nowości na Zrzutka.pl

W Polsce Zrzutka.pl wprowadza kolejne nowości. Niedawno platforma wprowadziła mechanizm, dzięki któremu internauci będą mogli automatycznie zweryfikować się w zaledwie kilka minut. Na tym jednak nie koniec.

Jak zapowiada spółka, niedługo na platformie pojawi się opcja dodawania nagród i ofert kupna przez osoby trzecie, które chcą w ten sposób wesprzeć konkretną zbiórkę. Będą mogły przekazać na jej cel m.in przedmioty, usługi czy vouchery. Każdy będzie mógł dodać swoją nagrodę lub ofertę, a wpłata za nią trafi bezpośrednio na konkretną zrzutkę. Dotąd nagrody lub oferty na swoją zrzutkę mogli dodawać wyłącznie organizatorzy

Tworzony jest również globalny katalog nagród i ofert znajdujących się na platformie, w celu ułatwienia wspierającym zakupów. Dzięki temu zostanie stworzony na Zrzutka.pl swego rodzaju marketplace charytatywny, z podziałem na kategorie i podkategorie, z funkcją filtrowania i wyszukiwania, jak w zwykłym sklepie internetowym. Różnica w zakupach będzie jednak znacząca, bowiem za każdą z nagród będzie stała historia konkretnej zrzutki, którą internauci wspierają, wybierając daną ofertę.

Do końca roku Zrzutka.pl uruchomi także licytacje. Wszystkie nagrody i oferty będzie można dodawać albo jako opcję „Kup teraz” albo „Licytacje”.

Zobacz: Revolut wprowadza nowy rodzaj karty i znosi ograniczenia
Zobacz: Komputronik z szaloną nowością. Wystarczy, że spojrzysz

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Shutterstock

Źródło tekstu: Zrzutka.pl