7 lipca złożyłem na stronie gaduair wniosek o przeniesienie numeru, 11 był kurier z dokummentami i starterem, zabrał podpisane dokumenty, i 17 lipca dostalem z plusa dwa sms'y o ropoczęciu przenoszenie, oraz o jego pozytywnym zakończeniu, i ze nr zostanie wyłączony z końcem dnia 22 lipca.
I tu zaczeły się problemy. Od 22 mój numer jest nie aktywny, dzwoniac na niego wszyscy słysza komunikat że nie ma takiego numeru.
Do bok gaduair można pisac, dzwonić, a oni nic nie wiedzą, za każdym razem obiecują że coś tam sprawdzą, a wszystko to wygląda jakby oni wogóle nie mieli dosteępu do jakichkolwiek danych.
Wystosowałem stosowne pismo do UKE, gdyz 4 dni nieaktywny nr to chyba przesada.
Bardzo żałuje że zdecydowałem się na to przeniesienie, gaduair jest totalnie nie przygotowane, zarówno na przenoszenie, jak i na obsługe klienta.
Czy ktoś miałe podobne problemy, i czy zostały rozwiazane?
I tu zaczeły się problemy. Od 22 mój numer jest nie aktywny, dzwoniac na niego wszyscy słysza komunikat że nie ma takiego numeru.
Do bok gaduair można pisac, dzwonić, a oni nic nie wiedzą, za każdym razem obiecują że coś tam sprawdzą, a wszystko to wygląda jakby oni wogóle nie mieli dosteępu do jakichkolwiek danych.
Wystosowałem stosowne pismo do UKE, gdyz 4 dni nieaktywny nr to chyba przesada.
Bardzo żałuje że zdecydowałem się na to przeniesienie, gaduair jest totalnie nie przygotowane, zarówno na przenoszenie, jak i na obsługe klienta.
Czy ktoś miałe podobne problemy, i czy zostały rozwiazane?