matjas pisze:dlatego podaje jego numer: 30240508.
Z tego co widzę, sprawa jest analizowana w technicznym. Poczekaj jeszcze na jej zakończenie.
hallelujah pisze:Kiedy moge sie spodziewac aktywacji? Dlugo sie czeka?
Przede wszystkim, dokumenty muszą trafić najpierw do nas i potem w oparciu o nie, analizujemy proces przenoszenia numeru. Data przeniesienia jest określona na wniosku, tak więc zależy od tego, jak sama ją wybrałaś (najkrócej do 24 h, najdłużej do zakończenia kontraktu u obecnego Operatora).
piotr10 pisze:Pisałem wiele razy. Napisałem też do Play4you2.
Potwierdzam, że mam Twoją wiadomość, ale muszę jeszcze zająć się wcześniejszymi. Mogę Cię zapewnić, że z pewnością nie jest to kwestia jakiejś ogólnej usterki, ponieważ takowej nie ma. Podobnie jak inni, podejrzewam, że to kwestia twojego telefonu lub karty SIM, ale dopóki nie potwierdzi mi to np. dział techniczny, nie chcę oficjalnie mówić Ci, co może być tego przyczyną.
ekdar pisze:Ale dowiedziałem sie o tym z odpowiedzi na reklamacja ktora rzekomo złożyłem w punkcie sprzedazy...
Jeżeli chodzi o kwestie dotyczące jak powinna wyglądać reklamacja i co powinna zawierać, to określa to Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych lub Prawo Telekomunikacyjne. Zachęcam Cię do zapoznania się z tymi zapisami. Co do pytania to odpowiem krótko, że reklamacja musi być podpisana (jeżeli składasz ją pisemnie). Oprócz tego, powinna zawierać również inne elementy, ale to już zobacz osobiście w tych zapisach, co wymieniłem. Co do kwestii złożenia bez Twojej wiedzy jakiejś reklamacji, zrób zgłoszenie z prośbą o wyjasnienie tej sytuacji i podanie kiedy dokładnie sładałeś tą reklamację i poproś o szczegóły sprawy, jeżeli uważasz, że to nie ty ją przekazywałeś. Pamiętaj też proszę, że jeżeli podawałeś komuś hasło abonenckie, ten ktoś mógł ją również złożyć za Ciebie, jako osoba upoważniona (podanie komuś hasła automatycznie upoważnia tą osobę do zarządzania kontem).
ekdar pisze:na pismie mam to:
Możesz złożyć odwołanie od tego i poprosić o ponowne rozpatrzenie.
qper pisze:Play4you czy mógłbyś skomentować screen pokazujący błędne naliczanie danych?
Niestety, ale nie komentuje kwestii technicznych, gdyż nie jestem z tego działu. Zrób zgłoszenie w tej sprawie i poproś o analizę sytuacji.
mejson pisze:na koncie mialem z 3 zł. teraz patrze a tam -15!? dzwonic nie moge, smsow wysylać też. Więc w jaki sposób mam takie zadłużenie?? i zostanie ono doliczone do abonamentu?
Generalnie nie wiem, czy dobrze Cię zrozumiałem, ale kwestia rozliczenia na karcie w Erze musisz zgłaszać do Ery. My nie mamy nic wspólnego z tym, że Era coś Ci naliczyła. Jeżeli jest to jednak na naszej karcie, nie zapomnij proszę, że zanim przeniesiesz numer, masz mozliwość korzystania z naszej karty, ale zgodnie z Cennikiem Oferty Promocyjnej "Jedna wizyta w Play". Reasumując, jak korzystałeś z naszej karty, którą dostałeś w Salonie, opłaty za użycie będą doliczone do faktury poza Abonamentem. Jeżeli jednak nie korzystałeś i to jest jeszcze na karcie Ery, to zgłoś się do nich z prośbą o wyjasnienie.
Tcharec pisze:Czy najbliższy czas jest już bardzo blisko?
Z tego co widzę, sprawa jest już zamknięta. Nie otrzymałeś jeszcze odpowiedzi? Jak nie, możesz poprosić o jej ponowne wysłanie na adres korespondencyjny, lub zaloguj się do Play24 i tam również odczytasz odpowiedź.
playonline pisze:@ P4Y - czy mozesz przekazac komus odpowiedzialnemu za strone aby poprawil troche mape?
Przekazano.
ekdar pisze:Chcialem sie dowiedziec czy mozna takie sprawy zalatwiac w cywilizowany sposob czy bez skargi do UKE play ma w nosie to co robia jego pracownicy...?
Oczywiście. Tak jak napisałem powyżej, możesz złożyć odwołanie od tej reklamacji. Jak już złożysz, to podaj mi ten numer zgłoszenia.
Quetzal pisze:Pomimo opłacenia faktury na ekranie głównym w Play 24 nadal wisi kwota sprzed jej opłacenia (tylko na jednym numerze - faktura jest na dwa numery i na drugim numerze wyzerowało się już tydzień temu.).
Zapewne jest to spowodowane tym, że jeszcze kwota ta nie została zaksięgowana, więc nie masz się czym martwić, ale jeżeli Chcesz, oczywiście możesz złożyć zgłoszenie z prośbą o informacje o stanie zadłużenia lub rozliczeń na koncie.
Fresh pisze:Proszę o radę co mam robić, bo różnica w kwocie jaką z moich obliczeń wychodzi to prawie 100 zł. Zgłaszać to do UKE?
Czy absolutnie jesteś pewny że coś jest nie tak? Być może spóźniłeś się z wyłączeniem czegoś? Jak nadal masz wątpliwości, zrób reklamację lub odwołanie od niej, jeżeli już reklamację składałeś. Jak składałeś jedno i drugie, to pozostaje Ci droga urzędowa lub sądowa w celu wyjaśnienia sprawy.
wojciech pisze:sugestia do play24:
Przekazano.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.