Użytkownik
Ranga
Nowicjusz
Posty
16
Rejestracja
12 mar 2012, 10:11
Lokalizacja
Z Orange
A to ciekawe, bo pomijając już sprzeczne informacje znajdujące się na Waszych stronach, opierać powinno się na regulaminach MNP. A te, ani Regulamin przenoszenia przydzielonego numeru, ani też Regulamin promocji "Przenieś numer na kartę", z tego co ja widzę, nie zawierają żadnej wzmianki o płatnym starterze...Orange Polska pisze:Bez zmiany karty sim przeniesienie numeru nie będzie możliwe. W przypadku oferty na kartę koszt startera to 10 zł i tyle też jest do wykorzystania na wszystkie połączenia. Czas na wykorzystanie kwoty to 1 miesiąc, a czas odbierania połączeń to 12 miesięcy.
(§ 5, punkt 10.)Do aktywowania przeniesionego numeru w sieci PTK Centertel konieczne jest posiadanie przez Nowego Użytkownika karty SIM należącej do PTK Centertel, dedykowanej dla usługi przenoszenia przydzielonego numeru oraz aparatu telefonicznego niezabezpieczonego blokadą SIMLOCK innego operatora.
(ile to kosztuje? , punkt 10.)Za przeniesienie numeru z sieci innego operatora do sieci Orange Abonent nie ponosi żadnych opłat.
Ha, ha, pokrętne tłumaczenie...Orange Polska pisze:wasylek, w przypadku oferty na kartę koszt startera to 10 zł i tyle też jest do wykorzystania na wszystkie połączenia, w przypadku wykorzystania przyznanych środków bilans wychodzi na 0.
Pozdrawiamy, Orange
ale, pod tym linkiem co podałem jest informacja ze starter otrzymuję bezpłatnie.Orange Polska pisze:wasylek, w przypadku oferty na kartę koszt startera to 10 zł i tyle też jest do wykorzystania na wszystkie połączenia, w przypadku wykorzystania przyznanych środków bilans wychodzi na 0.
Pozdrawiamy, Orange
W jakim sensie znajdziesz? Na ulicy? Wtedy to nie jest Twoja własność, a działanie T jest jak najbardziej na miejscu. Jakbym zgubił kartę i ktoś chciałby sobie przejąć mój numer, to nie ma na to szans, a tak wiedząc gdzie dzwoniłem, odzyskam kartę rejestrując i dostając duplikat.Wiola_K pisze:To co, jak znajdę simkę na kartę, to nie mogę jej sobie zarejestrować? Chore...
§ 4 13. Oświadczenie o cofnięciu przez Abonenta wniosku, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu (w przypadku odmowy
udzielenia pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 4 niniejszego paragrafu) powinno być złożone w formie pisemnej w Salonie
sprzedaży albo telefonicznie pod numerem *555, najpóźniej na 2 dni robocze dla sieci ruchomej oraz 7 dni roboczych dla sieci
stacjonarnej, przed terminem rozwiązania Umowy z przeniesieniem przydzielonego numeru. Dodatkowo, dla skutecznego przerwania procesu przenoszenia przydzielonego numeru konieczne jest złożenie przez Abonenta również u nowego operatora,
oświadczenia o rezygnacji z przeniesienia przydzielonego numeru. Nie złożenie oświadczenia o rezygnacji z przeniesienia
przydzielonego numeru w PTK Centertel w terminie wskazanym w niniejszym punkcie spowoduje, że proces przenoszenia
przydzielonego numeru nie zostanie przerwany i przenoszony numer przestanie być aktywny w terminie wskazanym przez
nowego dostawcę usług.
To jest bardzo dobre pytanie, bo sam przy pomocy przy przenosinach się z nim kilka razy spotkałem. Niestety, niektórych ludzi przerasta rozróżnienie operator-numer (zresztą nie tylko to) i nadal sądzą, że skoro mają nieograniczone rozmowy z jakimś numerem, to to im zostanie. Z numerem, nie z numerem w ramach operatora.bledos pisze:Mój numer jest numerem wybranym przez innego abonenta dotychczasowej sieci jako numer, z którym rozmowy są bezpłatne. Czy po przeniesieniu nadal tak będzie?
Tutaj można polemizować. Z praktyki wiem, że jeśli tą firmą jest działalność jednoosobowa to przeniesienia na osobę prowadzącą tę działalność (nie na jej firmę) jest możliwe. Ważne, żeby zgadzały się dane krytyczne - jeśli operator A zapyta operatora B, czy numer x jest zarejestrowany na osobę z numerem PESEL y, to otrzyma odpowiedź twierdzącą. Nie zapyta o REGON, bo go nie zna, pierwszy o tym nie wspomni, bo i po co Praktycznie przećwiczony przypadek przeniesienia - skuteczny.Vieslav pisze:Chcę przenieść numer, który jest zarejestrowany na firmę. U nowego peratora chcę skorzystać z oferty dla osób prywatnych. Czy jest to możliwe?
Przede wszystkim należy zwrócić uwagę na fakt, że podczas przenoszenia numeru dane właściciela muszą być identyczne u operatora "dawcy" jak i u operatora "biorcy". W przeciwnym wypadku przeniesienie nie dojdzie do skutku. Należy najpierw wykonać cesje numeru na osobę prywatną u obecnego operatora, a dopiero później złożyć wniosek o przeniesienie już na osobę prywatną.
Dyskusja tutaj , tutaj i tutaj.
O od wczoraj się zmieniła cena startera, nie dziwię się ze w salonach nie wiedzą czy starter płatny czy darmowy, jak nawet osoba która ma się tym zajmować tego nie wiedziała.Orange Polska pisze:W związku z zapytaniami o koszt startera przy przenoszeniu numeru na kartę chcemy poinformować, że obecnie obowiązuje opcja bezpłatna, dodatkowo otrzymacie 10 zł do wykorzystania, 100 mniut przez pierwsze pół roku przyznawane co miesiąc, 10 zł przy pierwszych 12 doładowaniach za 25 zł lub więcej, ważność konta na rok.
ale pod warunkiem doładowania dowolną kwotą (pkt 1a)Orange Polska pisze:100 mniut przez pierwsze pół roku przyznawane co miesiąc
Pierwsze 100 minut przychodzi automatycznie, bez doładowania.MADMAX pisze: ale pod warunkiem doładowania dowolną kwotą (pkt 1a)