DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #540828  autor: Orange Polska
 14 mar 2012, 11:41
wasylek, w przypadku oferty na kartę koszt startera to 10 zł i tyle też jest do wykorzystania na wszystkie połączenia, w przypadku wykorzystania przyznanych środków bilans wychodzi na 0.

Pozdrawiamy, Orange

Oficjalny profil Orange na telepolis.pl

 #540831  autor: DanielR
 14 mar 2012, 11:57
Orange Polska pisze:Bez zmiany karty sim przeniesienie numeru nie będzie możliwe. W przypadku oferty na kartę koszt startera to 10 zł i tyle też jest do wykorzystania na wszystkie połączenia. Czas na wykorzystanie kwoty to 1 miesiąc, a czas odbierania połączeń to 12 miesięcy.
A to ciekawe, bo pomijając już sprzeczne informacje znajdujące się na Waszych stronach, opierać powinno się na regulaminach MNP. A te, ani Regulamin przenoszenia przydzielonego numeru, ani też Regulamin promocji "Przenieś numer na kartę", z tego co ja widzę, nie zawierają żadnej wzmianki o płatnym starterze...

W tym pierwszym mamy jedynie następujące niejednoznaczne stwierdzenie
Do aktywowania przeniesionego numeru w sieci PTK Centertel konieczne jest posiadanie przez Nowego Użytkownika karty SIM należącej do PTK Centertel, dedykowanej dla usługi przenoszenia przydzielonego numeru oraz aparatu telefonicznego niezabezpieczonego blokadą SIMLOCK innego operatora.
(§ 5, punkt 10.)

Za to regulamin promocji bardziej to konkretyzuje
Za przeniesienie numeru z sieci innego operatora do sieci Orange Abonent nie ponosi żadnych opłat.
(ile to kosztuje? , punkt 10.)

Więc czemu mam płacić za starter? :wink:


[ Dodano: 2012-03-14, 11:58 ]
Orange Polska pisze:wasylek, w przypadku oferty na kartę koszt startera to 10 zł i tyle też jest do wykorzystania na wszystkie połączenia, w przypadku wykorzystania przyznanych środków bilans wychodzi na 0.

Pozdrawiamy, Orange
Ha, ha, pokrętne tłumaczenie... :P

 #540835  autor: wasylek
 14 mar 2012, 12:11
Orange Polska pisze:wasylek, w przypadku oferty na kartę koszt startera to 10 zł i tyle też jest do wykorzystania na wszystkie połączenia, w przypadku wykorzystania przyznanych środków bilans wychodzi na 0.

Pozdrawiamy, Orange
ale, pod tym linkiem co podałem jest informacja ze starter otrzymuję bezpłatnie.

 #540837  autor: Wiola_K
 14 mar 2012, 12:23
Ja chciałam dzisiaj pójść do Orange i przenieść numer, ale siadł im system :/ spróbuję wieczorem albo jutro to się dowiem. Ale w regulaminie jest, że starter jest za darmo. Najgorsza jest rejestracja karty w T. babka pyta żebym podała 3 numery z którymi rozmawiałam z tego numeru bo nie miałam Puka. To co, jak znajdę simkę na kartę, to nie mogę jej sobie zarejestrować? Chore...

 #540838  autor: bledos
 14 mar 2012, 12:26
Wiola_K pisze:To co, jak znajdę simkę na kartę, to nie mogę jej sobie zarejestrować? Chore...
W jakim sensie znajdziesz? Na ulicy? Wtedy to nie jest Twoja własność, a działanie T jest jak najbardziej na miejscu. Jakbym zgubił kartę i ktoś chciałby sobie przejąć mój numer, to nie ma na to szans, a tak wiedząc gdzie dzwoniłem, odzyskam kartę rejestrując i dostając duplikat.

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #540839  autor: Vieslav
 14 mar 2012, 12:29
Złożyłem dyspozycje przeniesienia numeru do innego operatora lecz po namyśle chcę zostać w Orange. Co robić?
Można złożyć dyspozycje odmowy przeniesienia numeru pisemnie w salonie lub pod numerem telefonu *555. Oprócz dyspozycji złożonej w Orange wskazane jest również zawiadomienie o tym fakcie operatora, do którego numer miał zostać przeniesiony. Należy to zrobić najpóźniej 2 dni przed datą rozwiązania umowy i przeniesienia numeru.
Regulamin:
Kod: Zaznacz cały
§ 4 13. Oświadczenie o cofnięciu przez Abonenta wniosku, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu (w przypadku odmowy
udzielenia pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 4 niniejszego paragrafu) powinno być złożone w formie pisemnej w Salonie
sprzedaży albo telefonicznie pod numerem *555, najpóźniej na 2 dni robocze dla sieci ruchomej oraz 7 dni roboczych dla sieci
stacjonarnej, przed terminem rozwiązania Umowy z przeniesieniem przydzielonego numeru. Dodatkowo, dla skutecznego przerwania procesu przenoszenia przydzielonego numeru konieczne jest złożenie przez Abonenta również u nowego operatora,
oświadczenia o rezygnacji z przeniesienia przydzielonego numeru. Nie złożenie oświadczenia o rezygnacji z przeniesienia
przydzielonego numeru w PTK Centertel w terminie wskazanym w niniejszym punkcie spowoduje, że proces przenoszenia
przydzielonego numeru nie zostanie przerwany i przenoszony numer przestanie być aktywny w terminie wskazanym przez
nowego dostawcę usług.
Temat na forum.

 #540850  autor: djkarateka
 14 mar 2012, 13:28
Czy ja dostanę odpowiedz na swoje pytania?

 #540879  autor: Orange Polska
 14 mar 2012, 15:40
djkarateka, odpowiemy na wszystkie pytania. Na niektóre potrzebujemy więcej czasu :)

Pozdrawiamy, Orange

Oficjalny profil Orange na telepolis.pl

 #540917  autor: MADMAX
 14 mar 2012, 18:38
djkarateka pisze:Czy ja dostanę odpowiedz na swoje pytania?
Sam przyznasz, że są mocno nie na temat... ;-)

Pozdrawiam

 #540945  autor: Wiola_K
 14 mar 2012, 21:56
DanielR pisze:Cytat:
Za przeniesienie numeru z sieci innego operatora do sieci Orange Abonent nie ponosi żadnych opłat.

(ile to kosztuje? , punkt 10.)

Więc czemu mam płacić za starter? :wink:
Udało się w końcu przenieść numer - za starter nic nie zapłaciłam :)

 #540969  autor: Sig
 15 mar 2012, 00:56
Wielokrotne przenoszenie numeru. Tutaj zadano nieco ekstremalne pytanie typowego łowcy bonusów, czy ten sam numer można przenosić wiele razy.
"Normalny" klient będzie zainteresowany tym, czy może przenieść już kiedyś przeniesiony numer i czy to kolejne przeniesienie będzie darmowe. Ponadto ktoś może uznać, że skoro operator A prowadzi prefiks naszego numer, teraz z nim jesteśmy u B i chcemy przejść do C, to jakąś rolę w tym procesie ma A, z którym już nie jesteśmy związani. W pytaniu można też pokryć kwestię powrotu do Orange.

Numer z którym planuję przejść do Orange został już kiedyś przeniesiony do innego operatora. Czy mogę go przenieść raz jeszcze za darmo i czy mam kontaktować się z operatorem, który był źródłem numeru?
Nie ma to absolutnie żadnego znaczenia, ponieważ nie istnieje ograniczenie na liczbę darmowych przenosin numeru do innego operatora. Nie ma również potrzeby kontaktowania się z operatorem, który był oryginalnym źródłem naszego numeru. Procedura przenosin jest przeprowadzana pomiędzy operatorem biorcą (Orange) oraz operatorem dawcą i są to wszystkie zainteresowane strony.

Czy mogę powrócić do Orange z numerem, który kiedyś przeniosłem z tej sieci?
Jak najbardziej tak, nic nie stoi na przeszkodzie.


Pozostaje tylko pytanie, czy w FAQ zalecać unikanie salonów partnerskich przy przenosinach. Skoro klient nie powinien tam mieć problemów, to nie.

W pierwszym pytaniu korciło mnie dodać zastrzeżenie co do "darmowych" przenosin, przypominające o potencjalnej karze przy umowie terminowej, ale skoro będzie to poruszone w innych punktach...

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #540982  autor: bledos
 15 mar 2012, 08:19
Mój numer jest numerem wybranym przez innego abonenta dotychczasowej sieci jako numer, z którym rozmowy są bezpłatne. Czy po przeniesieniu nadal tak będzie?

Odp. Przeniesienie polega jedynie na zachowaniu numeru - nie usług. Wszelkie usługi aktywne w momencie przeniesienia u konkretnego operatora mogą się zmienić po przejściu do innej sieci. Nie będą dostępne wiadomości w skrzynce głosowej, specyficzne usługi typu indywidualny dźwięk oczekiwania na połączenie czy też inne usługi świadczone przez poprzedniego usługodawcę. Zmiana sieci oznacza również inne rozliczanie rozmów dla abonentów dzwoniących na dotychczasowy numer - jeśli usługa obejmowała połączenia na numer w sieci, po przeniesieniu połączenia będą już taryfikowane zgodnie z cennikiem połączeń do innych sieci. Dlatego też po przeniesieniu, mimo że numer pozostaje ten sam, można poinformować zainteresowane osoby o zmianie operatora.


Widziałem gdzieś podobne zagadnienie na forum, ale nie mogę znaleźć :/
Uzupełnię, jak przekopię forum :)

/EDIT:
Odpowiedni wątek na forum.
Ostatnio zmieniony 19 mar 2012, 08:05 przez bledos, łącznie zmieniany 1 raz.

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #540984  autor: Sig
 15 mar 2012, 08:33
bledos pisze:Mój numer jest numerem wybranym przez innego abonenta dotychczasowej sieci jako numer, z którym rozmowy są bezpłatne. Czy po przeniesieniu nadal tak będzie?
To jest bardzo dobre pytanie, bo sam przy pomocy przy przenosinach się z nim kilka razy spotkałem. Niestety, niektórych ludzi przerasta rozróżnienie operator-numer (zresztą nie tylko to) i nadal sądzą, że skoro mają nieograniczone rozmowy z jakimś numerem, to to im zostanie. Z numerem, nie z numerem w ramach operatora.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #540991  autor: Vieslav
 15 mar 2012, 09:54
Chcę przenieść numer, który jest zarejestrowany na firmę. U nowego peratora chcę skorzystać z oferty dla osób prywatnych. Czy jest to możliwe?
Przede wszystkim należy zwrócić uwagę na fakt, że podczas przenoszenia numeru dane właściciela muszą być identyczne u operatora "dawcy" jak i u operatora "biorcy". W przeciwnym wypadku przeniesienie nie dojdzie do skutku. Należy najpierw wykonać cesje numeru na osobę prywatną u obecnego operatora, a dopiero później złożyć wniosek o przeniesienie już na osobę prywatną.
Dyskusja tutaj , tutaj i tutaj.

 #541024  autor: Orange Polska
 15 mar 2012, 14:27
W związku z zapytaniami o koszt startera przy przenoszeniu numeru na kartę chcemy poinformować, że obecnie obowiązuje opcja bezpłatna, dodatkowo otrzymacie 10 zł do wykorzystania, 100 mniut przez pierwsze pół roku przyznawane co miesiąc, 10 zł przy pierwszych 12 doładowaniach za 25 zł lub więcej, ważność konta na rok.

Oficjalny profil Orange na telepolis.pl

 #541026  autor: bledos
 15 mar 2012, 14:44
Vieslav pisze:Chcę przenieść numer, który jest zarejestrowany na firmę. U nowego peratora chcę skorzystać z oferty dla osób prywatnych. Czy jest to możliwe?
Przede wszystkim należy zwrócić uwagę na fakt, że podczas przenoszenia numeru dane właściciela muszą być identyczne u operatora "dawcy" jak i u operatora "biorcy". W przeciwnym wypadku przeniesienie nie dojdzie do skutku. Należy najpierw wykonać cesje numeru na osobę prywatną u obecnego operatora, a dopiero później złożyć wniosek o przeniesienie już na osobę prywatną.
Dyskusja tutaj , tutaj i tutaj.
Tutaj można polemizować. Z praktyki wiem, że jeśli tą firmą jest działalność jednoosobowa to przeniesienia na osobę prowadzącą tę działalność (nie na jej firmę) jest możliwe. Ważne, żeby zgadzały się dane krytyczne - jeśli operator A zapyta operatora B, czy numer x jest zarejestrowany na osobę z numerem PESEL y, to otrzyma odpowiedź twierdzącą. Nie zapyta o REGON, bo go nie zna, pierwszy o tym nie wspomni, bo i po co :) Praktycznie przećwiczony przypadek przeniesienia - skuteczny.
Ale oczywiście jeśli jest to spółka, spółdzielnia czy inny twór to nie ma zastosowania.

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #541044  autor: wasylek
 15 mar 2012, 16:12
Orange Polska pisze:W związku z zapytaniami o koszt startera przy przenoszeniu numeru na kartę chcemy poinformować, że obecnie obowiązuje opcja bezpłatna, dodatkowo otrzymacie 10 zł do wykorzystania, 100 mniut przez pierwsze pół roku przyznawane co miesiąc, 10 zł przy pierwszych 12 doładowaniach za 25 zł lub więcej, ważność konta na rok.
O od wczoraj się zmieniła cena startera, nie dziwię się ze w salonach nie wiedzą czy starter płatny czy darmowy, jak nawet osoba która ma się tym zajmować tego nie wiedziała.

 #541052  autor: MADMAX
 15 mar 2012, 16:45
Orange Polska pisze:100 mniut przez pierwsze pół roku przyznawane co miesiąc
ale pod warunkiem doładowania dowolną kwotą (pkt 1a)

Swoją drogą, czy promocja "przenieś numer na kartę" obejmuje też Orange Free?
W regulaminie nie ma tej oferty wymienionej a TUTAJ jest na liście.
Ostatnio zmieniony 15 mar 2012, 17:00 przez MADMAX, łącznie zmieniany 1 raz.

Pozdrawiam

 #541057  autor: Wiola_K
 15 mar 2012, 16:55
MADMAX pisze: ale pod warunkiem doładowania dowolną kwotą (pkt 1a)
Pierwsze 100 minut przychodzi automatycznie, bez doładowania.

Czy jest jakiś kod, którym mogę sprawdzić stan darmowych minut? W którym momencie mam doładować kasę by dostać 100 minut. Przed upływem 20 dni, po upływie 20 dni czy w kolejnym miesiącu?

 #541149  autor: Sig
 16 mar 2012, 06:39
Orange On-Line

Konto Orange On-Line, czy na jednym może być kilka numerów.
Z pytaniem spotkałem się kilka razy (postaram się jeszcze dziś je znaleźć na forum ,bo pamiętam, że sam kilka razy na nie odpowiadałem...) i dotyczy ono zarówno obecnych klientów Orange, jak i przenoszących numer. O ile nic się nie zmieniło (bazuję na tym co mi BOK napisał jakiś czas temu, bo aż musiałem się za nimi skontaktować, gdyż nie wierzyłem w takie ograniczenie O O-L), to nie można do jednego konta Orange On-Line dodać więcej numerów telefonów. Jedno konto, jeden numer. Można je sobie założyć bez problemu (tylko nie pamiętam, czy każde musi mieć inny e-mail, chyba nie, choć ja zakładałem dla różnych), ale nie można się płynnie przełączyć na inny numer. Dlaczego to może zmieszać klienta? Bo w np. takim Play24 (o ile działa) można się płynnie przełączać z jednego numeru na inny w ramach jednego konta.

Mam już numer w Orange oraz założone dla niego konto Orange On-Line. Czy istnieje możliwość dodania nowego, przeniesionego numeru do swoje konta Orange On-Line, tak, aby wygodnie zarządzać nimi oba?
Niestety, nie można dodać drugiego numeru do już istniejącego konta z powodu ograniczeń platformy. Dla nowego numeru należy założyć nowe konto Orange On-Line i logować się na nim, jeżeli chcemy zarządzać tym numerem.Klient może założyć oddzielne konto dla każdego swojego numeru, także dla numerów przeniesionych z innych sieci.


Oczywiście z tym ograniczeniem mogę się mylić i coś mogło się zmienić. Być może w kwestii np. klienta abonamentowego to wygląda inaczej, ale z tego co pamiętam, jest jak piszę i zawsze wydawało mi się to dziwne.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.