Witam. Kupiłem nowy telefon i nową kartę SIM na ten sam numer, a teraz nie mogę do nikogo zadzwonić, bo wyskakuje mi komunikat "Nie zarejestrowano w sieci". Co trzeba zrobić? Mój telefon to Samsung Galaxy S7.
- Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Próbowałeś inną kartę? Zarejestrowałeś kartę na swoje dane (trąbią o tym od roku) czy po prostu nieaktywną kartę wsadziłeś do telefonu?
WKS
Nie próbowałem żadnej innej karty. Zarejestrowałem kartę na swoje dane.
Spróbuj inną kartę. Wydaje się, że karta SIM nie została aktywowana mimo rejestracji.
Już aktywowałem kartę SIM i wszystko teraz działa jak należy, więc można już zamknąć temat. Dziękuję.
Osoby z problemami z T-Mobile zapraszamy do tego tekstu:
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... internetem
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... internetem