Aplikacja Mój Orange teraz też dla klientów usług stacjonarnych

Dzięki aplikacji Mój Orange klient może sprawdzić stan konta i pakietów, przejrzeć faktury i płatności, wybrać usługi dodatkowe czy doładować numery na kartę i mix.

Lech Okoń (LuiN)
10
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Aplikacja Mój Orange teraz też dla klientów usług stacjonarnych

Dzięki aplikacji Mój Orange klient może sprawdzić stan konta i pakietów, przejrzeć faktury i płatności, wybrać usługi dodatkowe czy doładować numery na kartę i mix.

Aplikacja pozwala też szybko sprawdzić listę ostatnich wykonanych połączeń, a także skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, gdy mamy problem lub chcemy uzyskać więcej informacji o usługach oferowanych przez Orange.

Nowa wersja wprowadza kilka istotnych zmian. Najważniejszą nowością jest udostępnienie aplikacji Mój Orange dla klientów korzystających z usług stacjonarnych, czyli linii telefonicznej lub Neostrady. Wcześniej była ona dostępna tylko dla abonentów usług mobilnych

Nowy, elegancki, czarny interfejs Holo jest bardziej przejrzysty i ułatwia nawigację. Aplikacja wprowadza także opcję przełączania na inne numery bądź konta bez konieczności każdorazowego podawania loginu i hasła. W nowej wersji klienci stacjonarni korzystający z e-faktury mają również możliwość pobrania obrazu ostatniej faktury.

Aplikacja Mój Orange jest dostępna na platformie Android - pobierz tutaj i iOS - pobierz tutaj. Już niedługo pojawi się też na Windows Phone.

Dalsza część tekstu pod wideo
Icon

10 komentarzy

Zaloguj się, by śledzić dyskuję
Dołącz do użytkowników, pisz bez limitu, śledź odpowiedzi oraz reakcje na swoje komentarze. Nie przegap ważnych rozmów!Możesz dodać 3 komentarze w ciągu 14 dni
Avatar autora komentarza
Dodaj komentarz
Telepolis - gif