Sony Mobile wprowadza nową wersję aplikacji - Xperia Diagnostics. Dzięki niej użytkownik bez korzystania z serwisu producenta będzie mógł samodzielnie sprawdzić podstawową funkcjonalność smartfonu z rodziny Xperia i w przypadku wykrycia problemów dokonać jego naprawy.
Nowe narzędzie powinno zaoszczędzić użytkowników sporo czasu i rozwiązać wiele problemów.
Biorąc pod uwagę fakt, że ponad 30% reklamacji naszych klientów, to zgłoszenia wymagające jedynie aktualizacji oprogramowania lub takie, gdzie faktycznie usterki nie stwierdzono, wierzę, że zapewni ono szybką i prostą weryfikacją faktycznego stanu smartfona - mówi Jacek Babut, Service Account Manager w Sony Mobile.
Aplikacja jest dostępna w języku polskim i automatycznie dostosowuje się do ustawień językowych telefonu. Można ją pobrać z platformy Google Play. Dodatkowo Sony Mobile pracuje nad tym, by w drugiej połowie roku aplikacja była preinstalowana w każdym smartfonie wchodzącym na polski rynek.
Kluczowe funkcje Xperia Diagnostics Tool:
Źródło tekstu: Sony Mobile