DAJ CYNK

Platforma emuze.me wkracza na polski rynek muzyczny

Marian Szutiak

Taryfy, promocje, usługi

emuze.me muzyka premiera w Polsce

W Polsce rusza platforma emuze.me, która ma dać szanse niezależnym artystom i wytwórniom na wypromowanie muzyki w największych serwisach streamingowych na całym świecie.

Będąca częścią polskiej Grupy Empik e-muzyka S.A. wprowadziła rozwiązanie, które wnosi rynek muzyczny na wyższy poziom. Platforma emuze.me ma pomóc wszystkim osobom rozpoczynającym swoją przygodę z muzyką w rozwinięciu ich kariery. Twórcy platformy skupili się przede wszystkim na tym, aby była ona realnym wsparciem dla jej użytkowników. Ma w tym pomóc przejrzysty interfejs oraz szereg udogodnień zarówno w zakresie technicznym, marketingowym, jak i merytorycznym. Dlatego każda zainteresowana osoba może opublikować swoje utwory w prosty sposób. Dzięki emuze.me zostaną one wypromowane i dotrą do 50 serwisów streamingowych, w tym takich jak Spotify, Tidal, Apple Music czy YouTube Music.

Platforma powstała z myślą o artystach, którzy mają pomysł na siebie, jednak potrzebują realnego wsparcia w budowaniu swojej kariery. Projektując emuze.me, zapewniliśmy również rozwiązania dla butikowych wytwórni czy rozpoznawalnych zespołów muzycznych. Nasza oferta oparta jest o podział przychodu ze sprzedaży muzyki – brak w niej opłat wstępnych czy stałych, a przystępne ceny usług marketingowych to jeden z jej głównych filarów. Ponadto współpraca z nami jest wyjątkowo elastyczna, ponieważ nie wymagamy licencji na wyłączność. Nasz know-how podajemy w języku polskim, dzięki temu ułatwiamy wejście na rynek początkującym muzykom poznającym dopiero nomenklaturę branżową.

– powiedział Maciek Albigowski, Brand Manager emuze.me

Artyści nie muszą obawiać się o promocję. Platforma zapewnia marketing w serwisach cyfrowych, realizuje kampanie w Social Mediach, a także komunikuje premiery w newsletterze wysyłanym do polskich redakcji online, radiowych i TV. Daje też szanse na nawiązanie relacji z lokalnymi artystami, menadżerami czy producentami audio-video. Dodatkowym benefitem są oferty na sprzedaż biletów poprzez bileterię Going, a także wsparcie promocyjne w zakresie produkcji teledysku, sesji foto czy muzycznej, usług graficznych i związanych z obróbką audio.

Z emuze.me można również zarabiać. Wykonawca ma szansę otrzymać od 70% do 85% zysków ze sprzedaży, bez ponoszenia żadnych stałych czy wstępnych opłat. Osoby, które zarejestrują się w serwisie do końca września 2022 roku i spełnią wymagania regulaminu promocyjnego, otrzymają 100% przychodów ze sprzedaży muzyki do końca listopada tego roku.

Więcej informacji można znaleźć na stronie emuze.me.

Zobacz: Netflix na poważnie bierze się za gry. Tworzy własne studio
Zobacz: Serial The Last of Us na pierwszym trailerze. Klimat wylewa się litrami

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Shutterstock

Źródło tekstu: emuze.me