DAJ CYNK

Piłkarska reprezentacja Polski ma nowego sponsora strategicznego

Marian Szutiak

Wydarzenia

piłka nożna reprezentacja Polski sponsor strategiczny InPost

InPost został sponsorem strategicznym reprezentacji Polski w piłce nożnej. To największy kontrakt sponsoringowy prywatnej firmy w historii PZPN.

InPost, który z lokalnej firmy wyrósł na europejskiego, technologicznego lidera na rynku logistyki, jest obecnie wizytówką polskiego biznesu na świecie. Chcemy dzielić się naszym sukcesem – dlatego zdecydowaliśmy się wspierać rozwój sportu, który Polacy tak kochają. Z wielką dumą i radością ogłaszamy – od czerwca InPost jest strategicznym sponsorem reprezentacji Polski, tworząc nowy standard sponsorski reprezentacji. Jest to jednocześnie największa umowa sponsorska prywatnej polskiej firmy w historii PZPN.

Tak jak na co dzień towarzyszymy milionom Polaków w codziennych zakupach, tak dziś chcemy razem z nimi wspólnie świętować kolejne sukcesy polskich piłkarzy. W InPost wierzymy, że kluczem do sukcesu jest innowacyjność i zaangażowanie, przede wszystkim zaś zgrany zespół i silny, odpowiedzialny leadership. Taką polską reprezentację, pod wodzą Roberta Lewandowskiego, chcemy oglądać i wspierać. W taką też inwestujemy. Partnerstwo InPost – jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich firm z najbliższą sercom Polaków sportową reprezentacją jest naturalnym krokiem – wierzymy, że nasza inwestycja, połączona z konsekwentną pracą i zapałem zespołu, przyniosą efekty, z których wszyscy będziemy dumni. Do zobaczenia na trybunach.

– powiedział Rafał Brzoska, założyciel i prezes zarządu, InPost

InPost Stadion Narodowy

Umowa, która została podpisana 30 maja 2022 roku, została zawarta na okres do 31 lipca 2024 roku z możliwością przedłużenia na dwa kolejne lata. InPost w ramach umowy uzyskał prawo posługiwania się tytułem „Sponsora Strategicznego Reprezentacji Polski” oraz do wykorzystywania w działalności marketingowej oficjalnego logotypu Reprezentacji Polski. Umowa gwarantuje również ekspozycję logo firmy na strojach treningowych reprezentacji Polski oraz nośnikach reklamowych podczas meczów reprezentacji Polski rozgrywanych w naszym kraju. Logo InPost pojawi się także w materiałach marketingowych PZPN oraz ściankach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN i stronie „Łączy nas piłka” oraz biletach i programach meczowych.

 Jako największa organizacja sportowa chcemy współpracować z najlepszymi na rynku. Kluczowymi graczami, którzy wiedzą jak profesjonalnie działać, by osiągać sukces. Polska firma InPost idealnie spełnia nasze oczekiwania i jesteśmy przekonani, że ta kooperacja będzie pozytywnie wpływać na oba biznesy. Wszyscy doskonale wiemy, że znajdujemy się w roku mundialowym. Mistrzostwa Świata w Katarze już za chwilę staną się tematem numer jeden ogólnonarodowej debaty. Kibice od wielu lat traktują reprezentację jako dobro narodowe. Bilety na jej mecze, niezależnie od miejsca rozgrywania spotkań, są natychmiast wyprzedawane, a fani podążając za nią po całej Europie, budują pozytywny wizerunek drużyny oraz kraju. Cieszymy się, że InPost dołącza do naszej drużyny.

– powiedział Cezary Kulesza, prezes PZPN

Decyzja o strategicznym sponsoringu Polskiej Reprezentacji to ciąg dalszy wspierania polskiego sportu. InPost od 2010 roku jest jednym z kluczowych sponsorów lekkiej atletyki w ramach InPost Athletic Team. Od czerwca firma będzie towarzyszyć Polakom także w największych sportowych emocjach – Lidze Narodów oraz Mistrzostwach Świata w piłce nożnej, które będą rozgrywane w Katarze.

Zobacz: Netflix Originals: nowe filmy i seriale do obejrzenia w czerwcu 2022
Zobacz: Tak miało wyglądać skasowane MMO Marvela. Szkoda, że nie powstanie

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Dziurek / Shutterstock.com, InPost

Źródło tekstu: InPost