DAJ CYNK

Hisense na CES 2023. O czym mówili?

Patryk Łobaza (BlackPrism)

Prawo, finanse, statystyki

Na targach Consumer Electronics Show nie zabrakło chińskiego producenta elektroniki z gałęzi AGD. Skorzystali z okazji, by podsumować swoje wyniki i zdradzić co nie co o planach na przyszłość.

Hisense jest chińskim producentem elektroniki z segmentu AGD, lecz znany jest również z tworzenia wysokiej jakości telewizorów. Przedstawiciele przedsiębiorstwa wystąpili na targach CES 2023, gdzie podzielili się swoimi wynikami i planami na przyszłość.

Hisense TV z rekordowym wynikiem

W 2022 roku Hisense TV osiągnął rekordowy wynik, zajmując 2. miejsce w globalnych dostawach telewizorów mimo trudnej sytuacji gospodarczej na rynku. Podczas prezentacji wskazano, że znaczący wzrost sprzedaży jest ściśle związany z przyjętą strategią biznesową i nieustającymi wysiłkami Hisense w zakresie podnoszenia jakości produktów.

Hisense posiada łącznie 66 zagranicznych oddziałów oraz biur, a także 31 centrów badawczo-rozwojowych, a urządzenia marki dostępne są już w ponad 160 krajach i regionach. Włączenie takich marek jak Toshiba TV, Gorenje i Sanden do portfolio Hisense pozwoliło na rozszerzenie kategorii produktowych.

Nowym rozwijającym się sektorem marki jest działalność B2B, a także rozwój systemu smart home, gdzie Hisense wykorzystał mocne strony zarówno w technologiach RTV, jak i AGD. Wskazano, że przełomowy wzrost świadomości marki nastąpił dzięki sponsoringowi FIFA World Cup 2022.

Połączenie Vidaa, naszego systemu operacyjnego smart TV oraz platformy ConnectLife do monitorowania i sterowania pracą urządzeń AGD tworzy ekosystem do zarządzania inteligentnym domem

- mówi David Gold, prezes Hisense USA.

Zobacz: Epic Games Store z dwiema darmówkami. Warto dodać do biblioteki
Zobacz: Polacy znów wyciskani. Znana usługa ostro w górę

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Materiały prasowe

Źródło tekstu: Materiały prasowe oprac. własne