DAJ CYNK

Cyberpunk 2077 wygląda lepiej z DLSS 3.5 niż renderowany natywnie

Damian Jaroszewski (NeR1o)

Sprzęt

Cyberpunk 2077 wygląda lepiej z DLSS 3.5 niż natywne renderowany

NVIDIA przekonuje, że Cyberpunk 2077 wygląda lepiej dzięki DLSS 3.5 niż gdyby ta sama grafika była renderowana natywnie.

Za chwilę zadebiutuje Cyberpunk 2077 z dodatkiem Phantom Liberty. Jednocześnie gra otrzyma duży patch, oznaczony jako 2.0, który wprowadza dużo nowości. Jedną z nich jest obsługa nowej wersji NVIDIA DLSS 3.5, która jeszcze bardziej poprawia oprawę graficzną. Zieloni twierdzą wręcz, że jest ona lepsza niż renderowana natywnie.

NVIDIA DLSS 3.5 w Cyberpunk 2077

Serwis Digital Foundry opublikował szczegółowe porównanie NVIDIA DLSS 3.5. W firmie wypowiadają się też pracownicy CD Projekt RED (Jakub Knapik) oraz NVIDIA (Bryan Catanzaro). Ten drugi wyraził opinie, według której gra wygląda lepiej po włączeniu nowej wersji techniki skalowania obrazu i renderowania dodatkowych klatek niż gdyby cała grafika była renderowana natywnie.

Wiesz, właściwie myślę, że DLSS 3.5 sprawia, że Cyberpunk 2077 jest jeszcze piękniejszy niż renderowanie natywne. Takie jest moje przekonanie. Powodem tego jest ponownie to, że sztuczna inteligencja jest w stanie podejmować mądrzejsze decyzje dotyczące renderowania sceny niż te, które potrafiliśmy zrobić bez sztucznej inteligencji. Myślę, że to będzie się nadal rozwijać.

- powiedział Bryan Catanzaro.

Pracownik NVIDII przekonuje, że grafika dzięki DLSS 3.5 jest też prawdziwsza. Jego zdaniem deweloperzy stosują w grach wiele sztuczek, które tak naprawdę mają za zadanie nas oszukać. Tymczasem dzięki sztucznej inteligencji można je wyłączyć i zobaczyć prawdziwe odbicia światła i cienie, które bez DLSS nie byłyby możliwe do osiągnięcia.

W przeszłości można było powiedzieć, że korzystając z DLSS rezygnujesz z jakości na rzecz wydajności, ale dzięki DLSS 3.5 obraz wygląda naprawdę lepiej niż bez niego.

- przekonuje Catanzaro.

Na dowód opublikowano film, który porównuje grafikę renderowaną natywnie z efektami uzyskanymi za pomocą NVIDIA DLSS 3.5. Efekty rzeczywiście są bardzo dobre. Sami również szykujemy swój własny tekst na temat nowej wersji tej techniki, więc niedługo sami przekonacie się, co ona naprawdę potrafi.

Zobacz: Szalony plan Microsoftu. Chcieli kupić Nintendo i Valve
Zobacz: MSI szykuje limitowaną edycję kart graficznych

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: NVIDIA, CD Projekt RED