Nie mamy dobrych wieści dla osób, które kupiły niedawno nowego laptopa. Zwłaszcza jeśli to Dell XPS 13 Plus. Ten model w wersji OLED ma poważną wadę.
Na rynku jest całe zatrzęsienie producentów, którzy oferują laptopy. Część z nich kojarzona jest u nas w kraju głównie z maszynami gamingowymi - ASUS czy MSI; inni zaś z biznesowymi - Apple, HP czy Dell. W wielu firmach dominują serie takie jak Lenovo ThinkPad czy Dell XPS. I to na tej ostatniej się dzisiaj skupimy.
Jednym z najnowszych pozycji w ofercie amerykańskiego producenta laptopów jest Dell XPS 13 Plus, który debiutował w ostatnich tygodniach. Pierwsze wrażenia były bardzo pozytywne. Zarówno ze strony recenzentów, youtuberów jak i samych konsumentów. Na światło dzienne wyszła jednak spora wada.
Kolejne osoby donoszą o problemach z ekranem w Dell XPS 13 Plus. Objawy są różne - od problemów z dotykiem, przez wyświetlanie dziwnych kolorów, kompletny brak obrazu aż po... wypadanie matrycy z obudowy. Dell potwierdza sytuacje i kontaktuje się już z nabywcami tego modelu.
Co zawiniło? Użyty środek do wklejenia ekranu w pokrywe laptopa. Na szczęście problem dotyczy tylko modelu Dell XPS 13 Plus w wersji OLED. Podobne perypetie miało już w przeszłości Apple, OnePlus czy TCL.
Kupiłem Dell XPS 13 Plus OLED, co zrobić? Najlepiej skontaktować się z serwisem Della i postępować według udzielonych instrukcji. Jeśli zakup nastąpił niedawno to możecie też zwrócić sprzęt po prostu do sklepu.
Zobacz: Cooler Master MasterBox 520 to obudowy dla fanów ARGB LED
Zobacz: AMD Ryzen 9 7950X pokazuje pazur w testach wydajności
Źródło zdjęć: Tom’s Hardware
Źródło tekstu: Tom’s Hardware, oprac. własne