DAJ CYNK

Logitech ubija znaną markę. Tego sprzętu już nie kupicie

Arkadiusz Bała (ArecaS)

Sprzęt

Logitech uśmierca Blue - popularną markę mikrofonów. Zmiany dotkną także linię akcesoriów Astro Gaming.

Mikrofony Blue od zawsze cieszyły się dużą popularnością, szczególnie u streamerów oraz osób zaczynających swoją przygodę z tworzeniem treści. Wygląda jednak na to, że sytuacja niebawem ulegnie zmianie.

To koniec mikrofonów Blue

Firma Logitech, która od 2018 roku jest właścicielem marki, zapowiedziała, że już niedługo przestanie ona istnieć. Zamiast tego dotychczasowe portfolio mikrofonów będzie sprzedawane w ramach gamingowej linii Logitech G.

Marka Blue pozostanie wyłącznie pod postacią technologii Blue VO!CE, którą producent chętnie chwali się w marketingu swoich mikrofonów oraz zestawów słuchawkowych.

Astro będzie częścią Logitech G

Zmiany czekają także markę Astro, która dołączyła do portfolio szwajcarskiej firmy w 2017 roku. Co prawda nie pożegnamy się z nią całkowicie, jednak jej rola nieco się zmieni.

W przyszłości Astro Gaming nie będzie całkowicie niezależną marką, a zostanie wciągnięta w linię Logitech G. Charakterystyczne logo nadal będzie się jednak pojawiało na akcesoriach klasy premium dedykowanym graczom konsolowym.

Warto zauważyć, że takie degradowanie lub wręcz ubijanie popularnych marek bynajmniej nie jest standardowym działaniem firmy Logitech. W portfolio Szwajcarów cały czas można znaleźć marki takie jak Ultimate Ears oraz Saitek, które cały czas funkcjonują jako względnie niezależne podmioty. Choć kto wie? Być może zmiany w Blue i Astro to dopiero przedsmak większego zwrotu w strategii brandingowej firmy.

Zobacz: Logitech ulepsza akcesoria idealne. Debiutują nowe modele z serii MX
Zobacz: Logitech G PRO X 2, czyli nowa wersja rewelacyjnych słuchawek dla graczy

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Amy Jones Photography / Shutterstock.com

Źródło tekstu: Logitech, The Verge