DAJ CYNK

InPost ma nową usługę. Teraz wystarczy aplikacja, jest łatwiej

Mieszko Zagańczyk

Taryfy, promocje, usługi

InPost ma nową usługę

InPost uruchomił nową usługę. Od teraz użytkownicy aplikacji mobilnej będą mogli dokonać zwrotu przesyłki bezpośrednio w smartfonie, bez drukowania etykiet  i innych, zbędnych komplikacji.

InPost uprościł procedurę zwrotów w przypadku nietrafionych zakupów. Od teraz każdy użytkownik aplikacji InPost Mobile może w szybki i wygodny sposób zwrócić do sprzedawcy niechciane towary. Nie trzeba drukować etykiety – wystarczy kod zwrotu, który pozwoli nadać przesyłkę w dowolnym paczkomacie. Usługa działa z wybranymi sklepami partnerskimi.

Zobacz: InPost z nową usługą. Tylko spójrz do paczkomatu

Jak zwrócić przesyłkę w InPost Mobile?

Żeby skorzystać z nowej usługi InPostu, trzeba w aplikacji wybrać ikonę „Zwróć", a następnie znaleźć sklep, gdzie ma trafić niechciany zakup. Można też wybrać paczkę do zwrotu z listy przesyłek poniżej pola wyszukiwania. Lista obejmuje sklepy oferujące usługę zwrotu w ramach współpracy z InPost – niestety firma nie podała ich listy.

Później wystarczy tylko spakować przesyłkę. Nie trzeba drukować nowej etykiety – przy nadaniu należy użyć wygenerowanego w aplikacji kodu zwrotu. Kod ten należy ręcznie wpisać na paczce, po oderwaniu starej etykiety.

Przesyłkę można nadać w dowolnym paczkomacie – wystarczy zeskanować kod QR z aplikacji, przykładając go do czytnika w paczkomacie lub wybrać opcję nadania paczki na ekranie paczkomatu i wpisać kod zwrotu.

Zobacz: InPost przysłał prośbę o dopłatę do paczki? Uważaj, to oszustwo!
Zobacz: InPost zmiękł. Nie będzie już zdzierać z klientów

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: InPost

Źródło tekstu: inPost