DAJ CYNK

Aplikacja Nickelodeon Play dostępna dla klientów fioletowej sieci

Marian Szutiak

Rozrywka

Od 19 czerwca użytkownicy sieci Play mają dostęp do unikalnych treści Nickelodeon, obejmujących ponad 200 pełnych odcinków seriali animowanych, 120 materiałów wideo oraz ponad 20 gier. To wszystko w jednej aplikacji Nickelodeon Play. 

Viacom International Media Networks (VIMN) ogłosił, że aplikacja mobilna Nickelodeon Play będzie dostępna dla klientów sieci Play w pełnym pakiecie premium. Od 19 czerwca tego roku korzystający z fioletowej sieci będą mogli korzystać z wersji premium tej aplikacji, w której znajdą się treści dostępne na żądanie, w tym szeroki wybór pełnych odcinków najpopularniejszych seriali animowanych, katalog angażujących gier oraz oryginalne krótkie formy animacji.

Zobacz: Dr. Mario World na Androida i iOS już 10 lipca. Nintendo udostępnia zwiastun

Dla klientów Play aplikacja będzie dostępna jako usługa dodatkowa. Jej miesięczny koszt dla klientów abonamentowych to 19,99 zł, natomiast klienci prepaid zapłacą 5 zł tygodniowo. Każda z wybranych opcji będzie poprzedzona bezpłatnym okresem próbnym, odpowiednio miesięcznym lub tygodniowym.

„SpongeBob Kanciastoporty”, „Pingwiny z Madagaskaru”, „Wojownicze Żółwie Ninja”, „Psi Patrol”, „Blaze i mega maszyny” oraz ”Sam i Cat” to tylko niektóre z dziecięcych tytułów dostępnych w aplikacji. Nie zabraknie również premier, które pojawiać się będą przed oficjalną emisją na antenie Nickelodeon Polska.

Zobacz: Netia z czterema nowymi kanałami w ofercie. Po zmianach jest 221 kanałów, w tym 132 w jakości HD

- Cieszymy się, że możemy zapewnić użytkownikom sieci komórkowej Play nielimitowany dostęp do treści premium w aplikacji Nickelodeon Play. Współpraca ta wpisuje się w naszą strategię dotarcia do szerokiego grona odbiorców korzystających z aplikacji mobilnych i zapewnienia im dostępu do bogatej oferty naszego kanału.

- powiedział Gábor Harsányi, VP, general manager for VIMN Central Eastern Europe and Israel (CEEI)

Nickelodeon Play to aplikacja produktów mobilnych marki Viacom, która została dotąd pobrana 16 milionów razy w 45 krajach. Aplikacja daje dostęp do seriali animowanych znanych z kanałów Nickelodeon Play, Nick Jr., Nickelodeon Polska oraz NickToons Polska, dedykowanych dla grupy wiekowej 6-14 lat. Aplikacja jest dostępna dla systemów Android oraz iOS.

Zobacz: Marcin Gruszka odchodzi z Play. Nowym Biurem Prasowym pokieruje Ewa Sankowska-Sieniek

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Play