DAJ CYNK

Bank Millennium z nową aplikacją mobilną

orson_dzi

Fintech

Pierwsi klienci banku Millennium mogą już korzystać z nowej wersji aplikacji mobilnej. Wkrótce dołączą do nich kolejni.

Nowa wersja aplikacji idzie w parze ze zmianami wprowadzonymi na początku maja w serwisie internetowym Millenet. Millennium to kolejna firma, która chce zaoferować klientom spójny system, dostępny zarówno w aplikacji mobilnej, jak i na komputerze. Bank przekonuje, że doświadczenia z użytkowania obu kanałów samoobsługowych będą do siebie bardzo podobne.

Zobacz: Bank Millennium udostępnia nową wersję serwisu internetowego Millenet

Na głównej stronie aplikacji pojawiły się Dodatki. To funkcja, która powstała po konsultacjach z użytkownikami. Mogą oni je dowolnie skonfigurować, dodając do ekranu głównego skróty do najczęściej używanych funkcji, takich jak Zbiórka, Nadchodzące Płatności, czy Wygodny Przelew.

Zmiany dotknęły też sekcję Wydarzenia, która ma dostarczać użytkownikom spersonalizowanych informacji o stanie finansów oraz wspierać zarządzanie domowym budżetem. Lista Wydarzeń ma być systematycznie rozszerzana o nowe typy informacji. Docelowo to ona ma być sercem systemu i głównym kanałem kontaktu w bankowości elektronicznej. Za jej pomocą bank będzie informować klienta o nowych promocjach, ofertach i sposobach na znalezienie oszczędności.

Zobacz: Do założenia konta w Banku Pekao wystarczy selfie. Weryfikacja w aplikacji PeoPay bez wizyty w oddziale

Nowa aplikacja mobilna banku Millennium jest już dostępna dla pierwszej grupy klientów. Ich liczba będzie sukcesywnie powiększana.

Zobacz: Bank w smartfonie. Ponad 11 mln Polaków wybiera aplikację do korzystania z usług bankowych

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Millennium; wł