Firma kurierska DPD rozwija swoją aplikację mobilną DPD Mobile. Teraz zadebiutowała w niej nowa funkcja, dzięki której ze smartfonu można nadać paczkę w przystępnej cenie 15 zł.
Aplikacje firm kurierskich i przesyłkowych stają się już codziennością, swoją własną ma też DPD. Dzięki DPD Mobile można m.in. zarządzać przesyłką w sieci DPD Pickup i śledzić jej status, są też opcje wysyłania paczek.
Po ofercie nadania z punktu do punktu w cenie 10 zł operator wprowadził kolejną nowość – przesyłki do 3 kg z dowolnego punktu lub automatu DPD Pickup wprost pod drzwi adresata za jedyne 15 zł.
Nowość DPD to wyraźna odpowiedź na działania InPostu, który również wprowadził w aplikacji opcje nadania przystępnych cenowo przesyłek.
Zobacz: InPost z nowością w aplikacji. Najtańszy sposób na paczkę
By skorzystać z nowej oferty DPD, należy:
Po ofercie nadania paczki z punktu do punktu za 10 zł przygotowaliśmy kolejną propozycję – łatwą do nadania i przystępną cenowo przesyłkę z punktu lub automatu DPD Pickup na adres domowy, z której można skorzystać dzięki aplikacji DPD Mobile. To oferta dla tych, którzy cenią swój czas i lubią oszczędzać, a także pragną ponadprzeciętnej wygody
– komentuje Aneta Gasparska, kierownik marketingu w DPD Polska.
Firma zdradziła, że to nie koniec nowych propozycji dla klientów, więc zapewne w aplikacji DPD Mobile pojawi się kolejna podobna usługa.
Już teraz DPD Mobile daje dostęp do innych udogodnień, m.in. mapy punktów sieci DPD Pickup, kontrolę statusu przesyłek, przekierowywanie do punktu, kontakt z kurierem, a w sekcji „Archiwum” – podgląd zrealizowanych wysyłek, co jest szczególnie cenne dla osób, które aktywnie prowadzą sprzedaż w sieci.
Zobacz: DPD ma problem z obsługą klienta. Zbuntowała się
Zobacz: Zmiana w Paczkomatach. Zauważysz ją od 8 maja
Źródło zdjęć: Telepolis.pl, DPD
Źródło tekstu: DPD