DAJ CYNK

Facebook zmienił logo. Zauważyłeś różnicę?

Damian Jaroszewski (NeR1o)

Aplikacje

Facebook zmienił logo. Zauważyłeś różnicę?

Facebook odświeżył swoją identyfikację wizualną. Zmieniło się między innymi logo serwisu, ale inaczej wyglądają też reakcje, które zostawiamy pod postami.

Facebook w poście na swoim oficjalnym blogu poinformował o odświeżeniu swojej identyfikacji wizualnej. Zmian doczekało się kilka elementów serwisu i aplikacji. Założę się jednak, że większość użytkowników nie zauważy żadnej różnicy.

Nowe logo Facebooka

Nowe logo Facebooka jest niemal identyczne, jak poprzednie. Firma Zuckerberga zrezygnowała z lekkiego gradientu na rzecz jednolitego i zarazem nieco ciemniejszego niebieskiego. Przy porównaniu nowej i starej wersji obok siebie da się też zauważyć minimalne zmiany w literze "f", która jest teraz trochę grubsza.

Chcieliśmy mieć pewność, że odświeżone logo będzie znajome, a jednocześnie dynamiczne, dopracowane i eleganckie w wykonaniu. Te subtelne, ale znaczące zmiany pozwoliły nam osiągnąć równowagę optyczną z poczuciem ruchu do przodu.

- napisał Dave N., dyrektor ds. designu.

Facebook nowe logo

Jednak nie jest to jedyna zmiana. Odświeżone zostały też ikony reakcji, które zostawiamy pod postami. Nowe, sprawą zmienionej palety kolorów, mają być bardziej dynamiczne i emocjonalne. Znowu są to zmiany bardzo kosmetyczne, których przeciętny użytkownik zapewne nawet nie zauważy.

Zobacz: Facebook będzie płatny. W dodatku tym razem pewnie się skusisz
Zobacz: Facebook Messenger z nową funkcją. Nie wszyscy się ucieszą

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Diego Thomazini / Shutterstock.com

Źródło tekstu: The Verge