DAJ CYNK

Smartfony Hammer zmienią się w terminale płatnicze

Marian Szutiak

Aplikacje

Smartfony Hammer zmienią się w terminale płatnicze

Firma mPTech, która oferuje między innymi wzmacniane smartfony marki Hammer, nawiązała współpracę z firmą Worldline. Dzięki temu wskazane urządzenia będą mogły pełnić rolę terminali płatniczych, w czym pomoże aplikacja Tap on Mobile.

Hammer to polska marka urządzeń wzmocnionych, działająca od 2014 roku. Stawia między innymi na pancerne smartfony, które zapewniają ochronę przed wodą, pyłem i wstrząsami, z przeznaczeniem do działania w warunkach ekstremalnych. W portfolio produktów znajdują się również wzmocnione smartwatche, a także akcesoria użytkowe. Oprócz wysokiej odporności, w zależności od konkretnego modelu, telefony i smartfony marki Hammer mogą pochwalić się także praktycznymi narzędziami, takimi jak funkcjonalność eSIM, kamera noktowizyjna, dalmierz laserowy lub wbudowany termometr na podczerwień.

Jak zapewnia producent, Hammery sprawdzają się także w biznesie, jako narzędzie pracy lub urządzenia wchodzące w skład mobilnej floty telefonów. W takich przypadkach ich wytrzymałość jest tylko jednym z atutów. Właścicielem marki Hammer jest mPTech, który właśnie zawarł długofalową współpracę z firmą Worldline.

Współpraca z firmą Worldline idealnie wpisuje się w naszą filozofię dotyczącą produktów marki Hammer. Naszym celem jest dostarczenie trwałych urządzeń wyposażonych w praktyczne narzędzia i nowoczesne rozwiązania technologiczne. Dzięki aplikacji Tap on Mobile Worldline, przed naszymi klientami otwierają się zupełnie nowe możliwości, w tym wykorzystanie smartfonów HAMMER jako terminali płatniczych. To idealne rozwiązanie dla firm, które pragną dostarczyć swoim pracownikom solidny sprzęt, usprawnić procesy płatności i zrobić technologiczny krok naprzód.

– powiedział Piotr Spychalski, dyrektor sprzedaży w mPTech

Jako pierwsze przetestowane zostały modele Hammer Energy X oraz Hammer Blade 4, które swoją premierę miały w 2023 roku. Oba smartfony mogą przyjmować płatności w aplikacji Worldline Tap on Mobile. Producent zapowiedział także, że wszystkie wprowadzane na rynek smartfony wzmocnione marki Hammer będą w ten sposób sprawdzane.

Możliwość współpracy z coraz bardziej zaawansowanymi technologicznie firmami, to dla nas nie tylko powód do dumy ale także ogromna inspiracja i potrzeba dalszego rozwijania portfela naszych usług i rozwiązań dla płatności elektronicznych. Dlatego tym bardziej cieszy nas nawiązanie nowej współpracy z firmą, dla której sprawność i funkcjonalność rozwiązań, nawet w najtrudniejszych warunkach, jest najwyższej wagi. Tym samym dokładamy wszelkich starań, aby poprawa komfortu użytkowników i usprawnienie ich codziennej pracy, było standardem i wyróżnikiem Worldline na rynku.

– powiedział  Artur Żymańczyk, Country Manager Poland Worldline

Worldline Tap on Mobile w urządzaniach Hammer

Dzięki Tap on Mobile każdy, kto potrzebuje rozwiązania tej klasy, otrzymuje w jednym miejscu smartfon lub tablet zintegrowany z aplikacją do przyjmowania płatności. Umożliwia ona przyjmowanie płatności za pomocą urządzeń mobilnych, takich jak smartfony i tablety, wykorzystując antenę NFC. W zależności od konkretnego rozwiązania i ustawień, oprogramowanie obsługuje karty zbliżeniowe (potwierdzane PIN-em lub transakcje niewymagające potwierdzenia) oraz płatności NFC, w tym płatności urządzeniem mobilnym i tagi NFC.

Zobacz: Hammer rusza na podbój Litwy i Łotwy
Zobacz: Hammer Blade 4 – pancerny smartfon, którym zmierzysz temperaturę

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: mPTech

Źródło tekstu: mPTech