Od dziś klienci Banku Pocztowego i EnveloBanku – zarówno indywidualni, jak i firmowi - mogą płacić telefonem z użyciem usługi Apple Pay. Zaledwie dwa miesiące wcześniej Bank wprowadził płatności mobilne Google Pay, a już wkrótce klienci mogą spodziewać się kolejnych nowości, ponieważ bank zapowiada udostępnienie płatności zegarkami Garmin.
Zobacz: Oszuści powołują się na dyrektywę PSD2 i wyłudzają dane logowania do banków
Teraz użytkownicy urządzeń firmy Apple, jak iPhone, Apple Watch czy iPad, a jednocześnie klienci indywidualni czy biznesowi Banku Pocztowego i EnveloBanku – jego bankowości cyfrowej, bez trudu wykorzystają swoje urządzenia do dokonywania codziennych płatności. Od 2 października 2019 r. Bank Pocztowy udostępnił usługę płatności Apple Pay dla wszystkich kart debetowych i kredytowych.
Zobacz: Klienci Banku Pocztowego mogą korzystać z aplikacji EnveloBanku
Zobacz: Płatności Apple Pay dostępne dla klientów Banków Spółdzielczych SGB
Klienci Banku Pocztowego mogą dodawać do Apple Pay karty debetowe i kredytowe Mastercard i Visa. Takiej możliwości nie dają jedynie naklejki płatnicze dostępne w ofercie banku.
W ostatnim czasie Bank Pocztowy wprowadził m.in. bezpieczny sposób logowania do aplikacji EnveloBanku oraz zatwierdzania przelewów z użyciem biometrii (odcisk palca), udostępnił też klientom płatności mobilne GooglePay. Klienci banku uzyskali też możliwość korzystania z platformy EnveloBanku w bankowości internetowej i mobilnej.
Zobacz: Apple Pay w końcu obsługuje karty Revolut
Zobacz: Bank Millennium udostępnił płatności Apple Pay
Źródło tekstu: Bank Pocztowy