DAJ CYNK

Bank Pocztowy wprowadził płatności Apple Pay

Mieszko Zagańczyk

Fintech

klienci Banku Pocztowego i EnveloBanku mogą płacić telefonem z użyciem usługi Apple Pay

Od dziś klienci Banku Pocztowego i EnveloBanku – zarówno indywidualni, jak i firmowi - mogą płacić telefonem z użyciem usługi Apple Pay.  Zaledwie dwa miesiące wcześniej Bank wprowadził płatności mobilne Google Pay, a już wkrótce klienci mogą spodziewać się kolejnych nowości, ponieważ bank zapowiada udostępnienie płatności zegarkami Garmin.

Zobacz: Oszuści powołują się na dyrektywę PSD2 i wyłudzają dane logowania do banków

Teraz użytkownicy urządzeń firmy Apple, jak  iPhone, Apple Watch czy iPad, a jednocześnie klienci indywidualni czy biznesowi Banku Pocztowego i EnveloBanku – jego bankowości cyfrowej, bez trudu wykorzystają swoje urządzenia do dokonywania codziennych płatności. Od 2 października 2019 r. Bank Pocztowy udostępnił usługę płatności Apple Pay dla wszystkich kart debetowych i kredytowych

Zobacz: Klienci Banku Pocztowego mogą korzystać z aplikacji EnveloBanku
Zobacz: Płatności Apple Pay dostępne dla klientów Banków Spółdzielczych SGB

Klienci Banku Pocztowego mogą dodawać do Apple Pay karty debetowe i kredytowe Mastercard i Visa. Takiej możliwości nie dają jedynie naklejki płatnicze dostępne w ofercie banku. 

W ostatnim czasie Bank Pocztowy wprowadził m.in. bezpieczny sposób logowania do aplikacji EnveloBanku oraz zatwierdzania przelewów z użyciem biometrii (odcisk palca), udostępnił też klientom płatności mobilne GooglePay. Klienci banku uzyskali też możliwość korzystania z platformy EnveloBanku w bankowości internetowej i mobilnej. 

Zobacz: Apple Pay w końcu obsługuje karty Revolut
Zobacz: Bank Millennium udostępnił płatności Apple Pay

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Bank Pocztowy