DAJ CYNK

Klienci Banku Pocztowego mogą korzystać z aplikacji EnveloBanku

Marian Szutiak

Fintech

Bank Pocztowy

Klienci Banku Pocztowego mogą korzystać z aplikacji mobilnej i internetowej EnveloBanku, bankowości cyfrowej Banku Pocztowego. W pierwszej kolejności dostęp będą mieli klienci dotychczas korzystający z bankowości internetowej Pocztowy24.
 

EnveloBank jest bankowością cyfrową Banku Pocztowego i aplikacją pozwalającą korzystać z bankowości mobilnej i internetowej. Zarezerwowana dotychczas dla nowych klientów, została właśnie udostępniona obecnym klientom banku, przy zachowaniu ich dotychczasowego numeru rachunku w Banku. W pierwszej kolejności z aplikacji mobilnej i bankowości internetowej EnveloBank będą mogli skorzystać ci spośród klientów Banku Pocztowego, którzy korzystają obecnie z bankowości internetowej Pocztowy24. Jest ich ponad 500 tysięcy. Tym kanałem będą mogli złożyć wniosek o dostęp do platformy EnveloBanku.

Zobacz: Poczta Polska stawia na elektromobilność
Zobacz: Poczta Polska wybrała operatora systemu VoIP. To Orange Polska i spółka Integrated Solutions

- Stawiamy na coraz większą wygodę Klientów Banku Pocztowego i realizujemy założenia Strategii Banku Pocztowego do 2022 roku w zakresie cyfryzacji naszych usług. Dlatego udostępniliśmy Klientom kolejne formy płatności mobilnych, ale także rozwiązania platformy EnveloBanku, które dla naszych dotychczasowych Klientów będą po prostu wygodniejszą bankowością internetową, czy aplikacją mobilną. Warto też podkreślić, że udostępnienie platformy EnveloBanku ułatwi i przyśpieszy proces oferowania produktów  bankowych wszystkim naszym Klientom. Jednocześnie aplikacja ma nam także pozwolić na wygodne udostępnianie w przyszłości kolejnych nowoczesnych, cyfrowych produktów oferowanych we współpracy z Pocztą Polską.

- powiedział Robert Kuraszkiewicz, Prezes Zarządu Banku Pocztowego

W pierwszym etapie dotychczasowi klienci Banku Pocztowego, którzy złożą wniosek o dostęp do aplikacji mobilnej i bankowości internetowej EnveloBank, w dalszym ciągu będą mieli dostęp także do bankowości internetowej Pocztowy24. W każdym z kanałów będą mogli obsługiwać swoje dotychczasowe produkty, z wyjątkiem karty kredytowej.  

Jeszcze w tym roku Bank Pocztowy planuje udostępnić aplikację mobilną i bankowość internetową EnveloBank wszystkim dotychczasowym klientom, bez konieczności składania wniosku. Jednocześnie w dalszym ciągu będą oni mogli równolegle korzystać z bankowości internetowej Pocztowy24. Nowi klienci dołączający do Banku po tej dacie, będą otrzymywać już dostęp jedynie do bankowości internetowej EnveloBanku.

Zobacz: Oszuści powołują się na dyrektywę PSD2 i wyłudzają dane logowania do banków
Zobacz: Płatności Garmin Pay dostępne w ING wraz z promocją na zegarki

Docelowo platformą mobilną i internetową dla Klientów Banku Pocztowego mają być rozwiązania EnveloBanku.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Bank Pocztowy