DAJ CYNK

Revolut ma w Polsce 750 tysięcy klientów indywidualnych. Darmowa karta i 20 zł na start

Mieszko Zagańczyk

Fintech

Revolut ma w Polsce 750 tysięcy klientów indywidualnych

Revolut z niemal już stałą regularnością chwali się kolejnymi kamieniami milowymi i liczbą  pozyskanych klientów. Teraz fintech podał, że ma już ponad 7 milionów klientów w Europie, w tym 750 tysięcy nad Wisłą. Z tej okazji Revolut ogłosił promocję dla nowych użytkowników, którzy otrzymają darmową kartą i bonus 20 zł na start.

Przyrost liczby klientów w Revolucie następuje niezwykle szybko - w lipcu firma informowała o zdobyciu w Polsce pół miliona klientów. Od tego czasu ich liczba zwiększyła się o połowę, a teraz jest ich już 750 tysięcy. Jednocześnie liczba firm nad Wisłą, korzystających z oferty fintechu urosła do 5 tysięcy, a na wszystkich rynkach - do 200 tysięcy. W samym październiku o konto Revolut aplikowało ponad 2 tysiące polskich spółek. W przyszłym roku firma chce podwoić ten wynik.

Z okazji dołączenia do społeczności 750 tysięcy klientów, Revolut nagradza nowych użytkowników darmową kartą, bezpłatną dostawą i bonusem 20 zł na start. By skorzystać z promocji, należy podać swój numer telefonu na stronie: www.revolut.com/pl-PL/aff/7/PL_750k i następnie zarejestrować się jako w usłudze Revolut.

Zobacz: W Orange Flex rozdają bonusy na start z Revolut
Zobacz: Twisto się rozpędza. Tydzień po debiucie karty zarejestrowało się już 12 tys. osób

- Liczymy, że w przyszłym roku uda nam się przekroczyć granicę miliona użytkowników w Polsce. Równolegle, chcemy rozwijać ofertę dla firm i zapracować na zaufanie polskich przedsiębiorców - powiedział Karol Sadaj, country manager Revolut w Polsce. -  Obsługujemy pięć tysięcy polskich firm. W przyszłym roku chcemy tę liczbę podwoić.

Revolut zapowiada dalsze inwestycje w polski rynek. Przedstawiciele firmy z Londynu  zadeklarowali, że do końca roku Polska będzie pierwszym krajem, gdzie pojawi się support dla firm w lokalnym języku. Fintech udostępni też klientom polskie numery kont i przetłumaczy stronę oraz aplikację firmową na język polski. Powstanie też 30-40-osobowy zespół w Krakowie, którego wyłącznym zadaniem będzie wspieranie polskich przedsiębiorców. Obecnie wśród klientów firmowych nad Wisłą dominują sklepy online, firmy IT, software house’y, ale pojawia się coraz więcej klientów z branż tradycyjnych, jak logistyka i transport.

Zobacz: Z Twisto można płacić w każdym sklepie stacjonarnym i internetowym, w którym akceptowany jest Mastercard. Także za granicą
Zobacz: Blik pozwoli na płatności zbliżeniowe. To może być spora rewolucja

Najwięcej klientów Revolut ma w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu - odpowiednio 150, 55 i 45 tysięcy osób - oraz Poznaniu, Trójmieście, Łodzi, Katowicach i Olsztynie. W tych 8 miastach mieszka blisko połowa, bo 45% polskich użytkowników aplikacji. 

- Liczymy, że wielu przedsiębiorców, którzy korzystają już z Revolut prywatnie, do testowania kont firmowych zachęci zniesiona opłata za podstawowe konto dla firm - mówi Karol Sadaj. - W przypadku udanych testów można w dowolnym momencie przejść na szerszy pakiet płatny, a w przypadku zmniejszonych potrzeb, z powrotem wrócić na pakiet darmowy.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Revolut

Tagi: revolut