Dwudziestego pierwszego października na polskim rynku zadebiutowała karta Twisto do codziennych płatności, połączona z aplikacją. Najwyraźniej pomysł chwycił, bo w tydzień po debiucie karty i apki Twisto na polskim rynku na usługę fintechu zarejestrowało się ponad 12 tys. osób, a drugie tyle czeka na dokończenie procesu rejestracji. To więcej niż zakładali twórcy tego projektu.
Zobacz: Z Twisto można płacić w każdym sklepie stacjonarnym i internetowym, w którym akceptowany jest Mastercard. Także za granicą
Zobacz: Użytkownicy Twisto mogą płacić za zakupy przy użyciu BLIKA
Z Twisto można bezpłatnie odroczyć termin zapłaty za zakupy do 45 dni, a za granicą transakcje są rozliczane po najlepszym kursie, bez opłat i prowizji. Karta Twisto jest bezpłatna i można nią płacić w każdym sklepie internetowym i stacjonarnym – wszędzie gdzie akceptowany jest Mastercard.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego rezultatu. Zainteresowanie Twisto w Polsce okazało nawet większe niż zakładaliśmy. W ciągu 7 dni zgłosiło się do nas blisko 25 tys. osób, które obecnie są na różnym etapie rejestracji. Pierwsi klienci otrzymali już karty i wykonują transakcje. Cieszymy się, że nasza oferta jest atrakcyjna dla użytkowników. Polacy kochają nowości i są otwarci na nowoczesne metody płatności – mówi Michal Smida, założyciel i CEO Twisto.
Aby skorzystać z programu poleceń Twisto wystarczy zarejestrować się w Twisto. Po otrzymaniu miesięcznego limitu, użytkownik ma możliwość polecenia aplikacji kolejnym osobom. Jeśli osoba, która otrzymała polecenie zarejestruje się w aplikacji i zostanie pozytywnie zweryfikowana, zarówno polecający jak i polecany otrzymają po 50 zł. Poleceń można dokonywać wielokrotnie, a zgromadzone pieniądze wykorzystać do spłaty zakupów dokonanych z Twisto w internecie lub sklepach stacjonarnych.
Zobacz: Cinkciarz Pay umożliwia płatności klientom bez konta w serwisie
Zobacz: BLIK zyskuje globalną popularność dzięki partnerstwu z PPRO
Twisto działa na polskim rynku od 2018 r. Dotychczas fintech oferował płatności w 300 sklepach internetowych. W ciągu roku obsłużył ponad 100 tys. klientów. Twisto przewiduje, że w 2022 r. z jego usług będzie korzystało 0,5 mln klientów w Polsce.
Źródło tekstu: Twisto