DAJ CYNK

Twisto się rozpędza. Tydzień po debiucie karty zarejestrowało się już 12 tys. osób

Mieszko Zagańczyk

Fintech

Dwudziestego pierwszego października na polskim rynku zadebiutowała karta Twisto do codziennych płatności, połączona z aplikacją. Najwyraźniej pomysł chwycił, bo w tydzień po debiucie karty i apki Twisto na polskim rynku na usługę fintechu zarejestrowało się ponad 12 tys. osób, a drugie tyle czeka na dokończenie procesu rejestracji. To więcej niż zakładali twórcy tego projektu.

Zobacz: Z Twisto można płacić w każdym sklepie stacjonarnym i internetowym, w którym akceptowany jest Mastercard. Także za granicą
Zobacz: Użytkownicy Twisto mogą płacić za zakupy przy użyciu BLIKA

Z Twisto można bezpłatnie odroczyć termin zapłaty za zakupy do 45 dni, a za granicą transakcje są rozliczane po najlepszym kursie, bez opłat i prowizji. Karta Twisto jest bezpłatna i można nią płacić w każdym sklepie internetowym i stacjonarnym – wszędzie gdzie akceptowany jest Mastercard. 

 - Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego rezultatu. Zainteresowanie Twisto w Polsce okazało nawet większe niż zakładaliśmy. W ciągu 7 dni zgłosiło się do nas blisko 25 tys. osób, które obecnie są na różnym etapie rejestracji. Pierwsi klienci otrzymali już karty i wykonują transakcje. Cieszymy się, że nasza oferta jest atrakcyjna dla użytkowników. Polacy kochają nowości i są otwarci na nowoczesne metody płatności – mówi Michal Smida, założyciel i CEO Twisto

Aby skorzystać z programu poleceń Twisto wystarczy zarejestrować się w Twisto. Po otrzymaniu miesięcznego limitu, użytkownik ma możliwość polecenia aplikacji kolejnym osobom. Jeśli osoba, która otrzymała polecenie zarejestruje się w aplikacji i zostanie pozytywnie zweryfikowana, zarówno polecający jak i polecany otrzymają po 50 zł. Poleceń można dokonywać wielokrotnie, a zgromadzone pieniądze wykorzystać do spłaty zakupów dokonanych z Twisto w internecie lub sklepach stacjonarnych. 

Zobacz: Cinkciarz Pay umożliwia płatności klientom bez konta w serwisie
Zobacz: BLIK zyskuje globalną popularność dzięki partnerstwu z PPRO

Twisto działa na polskim rynku od 2018 r. Dotychczas fintech oferował płatności w 300 sklepach internetowych. W ciągu roku obsłużył ponad 100 tys. klientów. Twisto przewiduje, że w 2022 r. z jego usług będzie korzystało 0,5 mln klientów w Polsce.  

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Twisto

Tagi: twisto