DAJ CYNK

Z banku do banku - gwiazdy promują przelewy na telefon BLIK

Marian Szutiak

Fintech

Polski Standard Płatności zachęca użytkowników bankowości mobilnej do korzystania z przelewów na telefon BLIK. Usługa jest obecnie dostępna w 7 bankach i można z niej korzystać za darmo, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Wystarczy znać numer telefonu odbiorcy.

MC Silk po raz kolejny reklamuje BLIKA, tym razem zachęcając do korzystania z szybkich przelewów na numer telefonu. Jest to szybki sposób na przekazanie pieniędzy pomiędzy klientami różnych banków. Z tego powodu we wspólnej kampanii reklamowej pojawiają się także bohaterowie reklam banków udostępniających tę funkcję systemu płatności mobilnych. Są to: PKO Bank Polski, mBank, Bank Millennium, Alior Bank, ING Bank Śląski, Santander Bank Polska oraz Credit Agricole. Do jego uruchomienia przygotowują się kolejne instytucje, które mają udostępnić funkcję jeszcze w 2019 roku.

Zobacz: Liczba transakcji BLIKIEM w 1H2019 zbliżyła się do 90 milionów - to tyle, ile było w całym roku 2018
Zobacz: Spółdzielcza Grupa Bankowa uruchamia płatności BLIK

- To dla nas przełomowy moment. Jeszcze nigdy nie realizowaliśmy kampanii wspólnie ze wszystkimi bankami, które udostępniają przelew na telefon BLIK. Zależy nam na pokazaniu jak wygodne i uniwersalne jest korzystanie z BLIKA. Klienci korzystający z bankowości mobilnej różnych banków mogą przekazywać sobie pieniądze natychmiast, korzystając z funkcji Przelew na telefon BLIK. Popularność naszego rozwiązania rośnie, tylko w pierwszej połowie tego roku nasi użytkownicy rozliczali się w ten sposób ponad 6,2 miliona razy. Wierzymy, że Przelew na telefon BLIK to naprawdę świetna funkcja i ma ogromny potencjał. Chcemy przekonać do niej kolejnych użytkowników aplikacji mobilnych banków. Pomogą w tym ambasadorzy poszczególnych marek.

- powiedział Krzysztof Ziewiec, Dyrektor Departamentu Marketingu i PR Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA

- To już kolejna nasza kampania dla BLIKA. Każda była wyjątkowa, w każdej staraliśmy się zaskoczyć świeżym pomysłem oraz innowacyjnością. Tym razem to wydarzenie bezprecedensowe, jakim jest połączenie sił wszystkich banków, posiadających usługę Przelew na telefon BLIK, w jednej kampanii. Cieszymy się ogromnie, że Polski Standard Płatności oraz banki, uwierzyły w nasz pomysł, dostrzegając w nim szansę wspólnej promocji z korzyścią dla swoich klientów.

- powiedział Michał Tyburcy, Business Director, Change Serviceplan

Zobacz: Trojan Emotet atakuje klientów banków: uwaga na fałszywe e-maile
Zobacz: Bank Pocztowy wprowadził płatności Apple Pay

BLIK to ogólnokrajowy, powszechny standard płatności, do którego w aplikacjach bankowości mobilnej ma obecnie ponad 90% wszystkich klientów krajowych instytucji finansowych. Za rozwój systemu odpowiada spółka Polski Standard Płatności (PSP). Udziałowcami spółki PSP jest sześć polskich banków: Alior Bank, Bank Millennium, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank i PKO Bank Polski. Z BLIKA mogą korzystać również klienci Getin Banku, Banku Pekao S.A, BNP Paribas, Credit Agricole, Inteligo, T-Mobile Usługi Finansowe i banków spółdzielczych zrzeszonych w Spółdzielczej Grupie Bankowej.

 

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Polski Standard Płatności